UNICEF a lansat o campanie globală de susținere a vaccinării

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
UNICEF a lansat campania de promovare a vaccinării
UNICEF a lansat campania de promovare a vaccinării
În contextul epidemiilor de boli prevenibile prin vaccinare, campania UNICEF utilizează rețelele de socializare pentru a arăta că majoritatea părinților au încredere că vaccinurile protejează copiii.

UNICEF a lansat miercuri, 24 aprilie 2019, o nouă campanie internațională pentru a evidenția, în rândul părinților și al publicului larg utilizator de rețele de socializare, eficiența și siguranța vaccinurilor.

Campania #VaccinesWork (#VaccinurileFuncționează) face parte din Săptămâna Mondială a Imunizării marcată în perioada 24-30 aprilie pentru a răspândi mesajul că împreună, comunitățile, inclusiv părinții, pot proteja toți copiii prin vaccinare.

Hastagul #VaccinesWork a fost folosit de-a lungul timpului pentru a-i reuni în mediul online pe susținătorii imunizării. În acest an, UNICEF în parteneriat cu Bill & Melinda Gates Foundation (Fundația Bill & Melinda Gates), Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și Gavi, the Vaccine Alliance (Gavi, Alianța pentru Vaccinuri) întreprind demersuri pentru a crește rata imunizării. În luna aprilie Fundația Bill & Melinda Gates va dona câte 1 dolar pentru UNICEF pentru fiecare Like sau Share a postărilor care conțin hashtagul #VaccinesWork, până la 1 milion de dolari, pentru a se asigura că toți copiii pot beneficia de vaccinurile care le pot salva viața.

Vaccinurile salvează până la 3 milioane de vieți anual, protejând copiii de boli potențial mortale, foarte contagioase, precum rujeola, pneumonia, holera și difteria. Datorită vaccinurilor, numărul persoanelor care au decedat din cauza rujeolei între anii 2000 și 2017 a scazut, iar poliomielita este pe cale de a fi eradicată. Vaccinurile reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente medicale inventate vreodată din punct de vedere al costurilor. Luând în considerare valoarea economică și socială mai largă a prevenirii decesului și a dizabilităților, fiecare 1 dolar cheltuit în scopul imunizării copiilor aduce un profit de până la 44 de dolari.

“Ne dorim ca #VaccinesWork să devină o campanie virală”, a spus Robin Nandy, Responsabilul de Imunizare al UNICEF. “Vaccinurile sunt sigure și salvează vieți. Această campanie este o șansă de a arăta lumii că rețelele de socializare pot reprezenta o forță majoră pentru schimbare, oferindu-le părinților informații de încredere privind vaccinurile.”

Campania face parte dintr-o serie de evenimente internaționale desfășurate pe parcursul unei săptămâni cu tema Protejați împreună: Vaccinurile funcționează, care îi pune în valoare pe Eroii Vaccinurilor – de la părinți și membri ai comunității până la personalul medical și persoanele inovatoare.

“Mai mulți copii ca oricând beneficiază astăzi de vaccinuri,” a spus Violaine Mitchell, Director Interimar al Vaccine Delivery din cadrul Fundației Bill & Melinda Gates. “Ne bucurăm că avem șansa de a colabora cu UNICEF și cu toți partenerii internaționali și naționali din întreaga lume, care lucrează neîncetat pentru a se asigura că toți copiii, în special cei din țările cele mai sărace ale lumii, pot fi protejați împotriva bolilor infecțioase mortale.”

În 2017, aproximativ 1.5 milioane de copii au murit din cauza unor boli prevenibile prin vaccinare. Deși, adesea, acest lucru se datorează lipsei de acces la vaccinuri, în unele țări, familiile amână sau refuză vaccinarea copiilor lor pentru că, fie nu au acces la informații legate de vaccinuri, fie sunt sceptici. Această situație a dus la izbucnirea mai multor epidemii, inclusiv la creșterea alarmantă a cazurilor de rujeolă, în special în țările cu venituri mai mari. Neîncrederea privind vaccinurile manifestată pe platformele digitale și de socializare reprezintă unul dintre factorii care au dus la dezvoltarea acestei tendințe.

De aceea, piesa centrală a campaniei UNICEF, este un film animat de 60 de secunde numit “Dangers,” (Pericole) care, împreună cu animații pentru postări și postere în mediul online, se bazează pe ideea că, prin natura lor, copiii sunt temerari și se pun mereu în pericol. Disponibil printre altele în arabă, chineză, filipineză, franceză, hindi, română, rusă și spaniolă, videoclipul arată că, deși părinții nu pot preveni toate pericolele peste care dau copiii, vaccinarea îi poate ocroti  de cele care ajung în organismul lor.

În plus, experții UNICEF vor răspunde la întrebări despre vaccinare, inclusiv despre cum funcționează vaccinurile, despre cum sunt testate, de ce trebuie vaccinați copiii, precum și despre riscurile nevaccinării la timp a acestora.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Calcule și verificări / FOTO: Freepik
Tanczos Barna
Foto: Freepik.com

Bursa de la București încheie săptămâna într-o notă pozitivă

Au fost înregistrate și creșteri importante. 

Cupru
Blocuri de locuințe / FOTO: Freepik
Oameni de afaceri / FOTO: Freepik

Investitorii bărbați, mai puțin performanți decât femeile?

Care este concluzia unui studiu realizat pe această temă...

Banca Rusiei / FOTO: Wikipedia
Rachetă / FOTO: Flickr.com
Un motostivuitor transportă o mașină veche / Foto: Arhivă
Sediul Damen din Rotterdam, Olanda
Rompetrol
Tabletă / FOTO: Freepik

După OpenAI și Perplexity, Yahoo este gata să cumpere Chrome

În cadrul procesului antitrust împotriva Google, Yahoo...

Insolvență / FOTO: Freepik
Cătălin Leonte, director general FNGCIMM
BNR
Târg imobiliar
Comerțul en-gros a scăzut / Foto: Freepik
Bursa de la Frankfurt
Ministrul Comerțului din Coreea de Sud, Ahn Duk-geun (centru), alături de Yoji Muto din Japonia (stânga) și Wang Wentao din China (dreapta), la Seul.
Persoană cu handicap / Foto: Freepik
Bună dimineața!
Bursa de la București / FOTO: Facebook
Prof. Mircea Coșea
Papa Fancisc
OMV Petrom / Foto: Oana Pavelescu
Foto: Freepik.com
Biroul unui judecător / Foto: Freepik
Hidroelectrica

pixel