Vânzările Hermes au explodat în primul trimestru din an, depășind gigantul LVMH

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Geantă Hermes / sursa foto: Pexels.com / Nhung Tran
Geantă Hermes / sursa foto: Pexels.com / Nhung Tran
Hermes a raportat joi o creștere de 17% a vânzărilor în primul trimestru, menținând o rată de creștere rapidă față de trimestrul precedent, inclusiv în China unde există o cerere puternică pentru lux.

Vânzările au crescut la 3,81 miliarde de euro pentru din ianuarie până în martie și au depășit așteptările de creștere de 13%, potrivit companiei de analiză financiară Visible Alpha.

Una dintre cele mai performante companii din sectorul bunurilor de lux, grupul de modă Hermes este cunoscut pentru capacitatea sa de a menține o creștere puternică chiar și în fața unor condiții economice în deteriorare.

Creșterea sa din primul trimestru a depășit cu mult pe cea a rivalului LVMH, dând dovadă de o strategie bună în segmentul de vârf al pieței și sfidând incertitudinile din piața cheie din China.

Declarațiile privind vânzările de la mai multe grupuri de lux de top, inclusiv LVMH și Kering, au oferit puține asigurări că cererea chineză pentru moda de lux își revine.

Compania de consultanță Bain prevede o creștere procentuală de o singură cifră pentru piața de lux din China în acest an, după o creștere de 12% în 2023, când afacerile au explodat în urma ridicării blocajelor legate de COVID.

Hermes, care vinde genți de mână cu prețuri de peste 10.000 de dolari, a declarat că vânzările sale în Asia, cu excepția Japoniei, au crescut cu 14%, iar toate celelalte regiuni au raportat creșteri de două cifre.

Compania a înregistrat vânzări "ușor mai slabe" în China în luna martie, în urma vacanței de Anul Nou chinezesc, a declarat pentru jurnaliști Eric du Halgouet, vicepreședinte executiv pentru finanțe.

Cu toate acestea, cererea puternică din partea clienților înstăriți a compensat această reducere a achizițiilor, a mai spus acesta.

La nivel global, divizia de articole din piele, cea mai mare parte a companiei, a crescut cu 20% în primul trimestru, impulsionată de noile modele, precum geanta Constance Elan.

Hermes a crescut prețurile genților abia anul trecut, în timp ce Chanel, Dior, deținut de LVMH, și Louis Vuitton au majorat prețurile acestor produse în timpul pandemiei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Panouri fotovoltaice / Foto: Freepik
Magistrați / Foto: Freepik
Digitalizarea în România merge foarte prost / Foto: Freepik
Corina Martin / FOTO: Pagina de Facebook
Trenuri / Foto: Freepik
Beijing
Ghișeu
Copii din mediul rural rareori se consideră fericiți / Foto: Oana Pavelescu
Guvernul are buzunarele goale / Ilustrație: DCBusiness
Despre prosumatori
Familie în vacanță / Foto: Freepik
Exploatare / FOTO: Freepik
Mina Șuior
Foto: Oana Pavelescu
Foto: Freepik.com
Rachetă / FOTO: Freepik
Scădere / FOTO: Freepik
La benzinărie / FOTO: Freepik
SUA vs. China / FOTO: Freepik
Honda
Mină de cupru / Foto: Freepik
Dolari

Dolarul își revine, lira sterlină se impune în fața euro

Dolarul și-a revenit ușor, deși incertitudinile legate...

Foto: Freepik.com
Foto: Pexels.com
Depozit farmacie / FOTO: Freepik
Dolari și aur / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Marcel Ciolacu
Conferință la BCE / FOTO: BCE

BCE nu mai are timp de pauze, este constrânsă să acționeze

Banca Centrală Europeană se pregătește să reducă din nou...


pixel