Bursa de la București închide pe verde: Creșteri solide pe aproape toți indicii
Bursa de la Bucureşti a închis...
Tesla a raportat că profitul său ajustat pentru primul trimestru a scăzut cu 48%, fiind sub așteptările de pe Wall Street.
Compania a raportat o scădere de 9% a veniturilor totale, care, de asemenea, a fost sub estimările analiștilor. Marja de profit a scăzut cu 2 puncte procentuale, conform CNN.
Tesla nu a oferit prea multe detalii despre acest nou model cu preț mai mic pe care îl promite, cum ar fi un preț țintă sau volumele sale de producție. Iar CEO-ul Elon Musk și Tesla au un istoric de nerespectare a termenelor de lansare a vehiculelor. Totuși, promisiunea că merge în continuare mai departe cu un model cu preț mai mic a fost o veste liniștitoare în urma unor informații potrivit cărora ar renunța complet la planurile pentru acest vehicul.
Musk a mai vorbit despre capacitățile de inteligență artificială ale companiei și tehnologia sa de autoconducere, despre roboții umanoizi și taxiurile autonome.
În ciuda tuturor acestor previziuni, compania încă se lupta din punct de vedere financiar, promițând schimbări tehnologice care să schimbe paradigma pentru a entuziasma investitorii cu privire la viitor.
Într-o oarecare măsură, aceste promisiuni par să fi funcționat, acțiunile Tesla, care pierduseră 42% din valoarea lor de până acum în acest an până la închiderea de marți, au crescut cu 11%, în ciuda performanțelor financiare urâte raportate pentru primul trimestru.
Musk a fost nerăbdător să schimbe povestea din jurul Tesla, nu doar în privința rezultatelor financiare dezamăgitoare din primul trimestru, ci și față de o serie de vești proaste. La începutul acestei luni, a raportat primul declin anual al vânzărilor globale de la pandemie încoace și a dezvăluit planuri de reducere cu peste 10% a personalului său.
De asemenea, a continuat seria de reduceri de prețuri de un an, cea mai recentă fiind la sfârșitul săptămânii trecute.
Scăderea valorii acțiunilor i-a făcut chiar și pe unii dintre susținătorii Tesla să se îngrijoreze cu privire la viitorul celui mai valoros producător auto din lume. Dar compania se confruntă cu o concurență tot mai mare atât din partea producătorilor auto occidentali consacrați - care își lansează propriile oferte de vehicule electrice - cât și din partea producătorilor auto chinezi, care oferă vehicule electrice la prețuri reduse.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la Bucureşti a închis...
Leul s-a apreciat joi în raport...
România a înregistrat cel mai...
Apartamente noi mai ieftine în...
Trei din patru români care își...
Conform raportărilor...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
Ministerul Agriculturii mizează...
Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...
Apel ANAF pentru o conformare...
Cifra de afaceri din comerţul...
Washingtonul deschide ușa...
Impactul platformelor non-UE:...
Curs valutar BNR, 6 august...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...
Sistemul Național de Import –...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
OpenAI ar putea ajunge la o...