Vestitorii primăverii din coșul de cumpărături de la eMAG: cosmetice, haine, bijuterii și cărți
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Mircea Tomescu, CMO eMAG  Romania, Bulgaria, Ungaria
Mircea Tomescu, CMO eMAG Romania, Bulgaria, Ungaria
La început de primăvară, clienții eMAG au pus în coșul de cumpărături produse cosmetice, haine, accesorii, bijuterii sau articole de îngrijire personală, dar și cărți și băuturi alcoolice pentru a se pregăti să sărbătorească partea feminină din viețile lor. În medie, ei au cheltuit peste 310 lei pentru o comandă, iar cele mai multe comenzi au fost livrate în București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. 

„Între mărțișor și ziua femeii, clienții au căutat și cumpărat din online atât produse pentru uz zilnic cât și produse pe care să le ofere drept cadou, de la cosmetice la fashion la bijuterii sau cărți. Faptul că astăzi oamenii cumpără și obiecte de tradiție precum mărțișoare reconfirmă că online-ul este simplu și accesibil în orice moment, indiferent de cantitate sau de valoarea obiectului pe care îți dorești să îl cumperi”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria. 

Printre cele mai vândute titluri de cărți s-au numărat zilele acestea cărți de dezvoltare personală precum Atomic Habits de James Clear, cărți de artă precum Lumea fetelor: O călătorie în jurul Pământului: 55 de țări, 250 de chipuri și povești de Mihaela Noroc, iar din sfera beletristică Bunica mi-a zis să-ți spun că-i pare rău de Frederik Backman.

Seturile  LEGO cu flori pentru adulți precum Orhideele cu 608 piese, Buchetele de flori cu 756 piese și Buchetele de trandafir cu 822 de piese au fost și ele printre cele mai comandate produse de către clienții eMAG în zilele premergătoare zilei de 8 martie.

Pentru a crea atmosfera potrivită, în așteptarea acestei zile, clienții eMAG au căutat și lumânări, cu peste 20% față de aceeași perioadă a anului trecut 2023. De asemenea, la mare căutare au fost și cremele, tratamentele și serumurile pentru ten, produsele de curățare facială, mascara, rujurile și creioanele pentru buze, fondul de ten și balsamurile de buze. Printre cele mai căutate produse au fost și gențile și accesoriile, încălțămintea și hainele pentru femei. 

Pe eMAG s-au vândut totodată anul acesta peste 138.000 de mărțișoare din oferta sellerilor din Marketplace, cu 45% mai mult comparativ cu anul trecut. Mai mult de șapte din zece dintre aceste comenzi au fost plasate de către clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și oferte speciale.

Despre eMAG   

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG. accesați  about.emag.ro.

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel