O nouă zi de creșteri la Bursa de la București: BET trece de 17.370 de puncte
Lichiditate solidă și aprecieri...
Aș face o remarcă, aceea că problema constantă pe care o avem este muncă. Numai că, deși în sectorul feroviar avem un corp profesional exclusiv dedicat pentru ceea ce fac, la un moment dat, moment depășit la noi din nefericire, orice ai face, factorul uman avut la dispoziție, nu mai poate înlocui deficiențele în plan tehnic, fie că vorbim de calitatea materialului sau de cea a infrastructurii feroviare.
România nu duce lipsă de documente programatice. Le-am văzut cu toții, fie că le-am făcut noi, fie că le-am transpus de la Comisia Europeană, au apărut discuții despre diverse programe... Nenorocirea e că noi nu ne ținem de ele! Nu ne ținem de ele! Asta dacă le începem cumva! Și acolo unde le începem avem înregistrate întârzieri masive din varii motive, fie că n-am avut finanțare corespunzătoare, fie că înregistrăm pe șantiere o lentoare, în derularea contractelor, de neimaginat.
Coridorul 4, care tranzitează România și s-a obținut cu greu lucrul ăsta, pentru că inițial ocolea România, trebuia să fie gata la 31 decembrie 2014! Nu e gata nici acum!
Auzeam pe cineva că industria feroviară creează locuri de muncă. Aș putea să fiu în dezacord și să spun ca în ultimii 10 ani de zile, industria feroviară a produs șomaj, mult șomaj! Vreau să facem o comparație cu anul 1990. Atunci sectorul feroviar avea 220.000 de angajați, acum mai are 47.000.
Performanța economică în sectorul feroviar presupune investiții masive, astfel încât, odată cu creșterea nivelului calitativ al serviciilor prestate, să poți să speri la un portofoliu de clienți mai mare, la mai mulți bani și la o viață mai bună pentru toată lumea, pentru cetățeni, cărora ne adresăm cu serviciul acesta, dar și la o stare socială mai bună pentru angajații feroviari.
Prin urmare, oricât de mult am încerca noi să ne referim doar la constanta care se numește muncă, subfinanțarea a jucat un rol determinant în evoluția sistemului feroviar și e o consecință a situației din clipa de față", a declarat Viorel Istrate, Secretar General FNFMCV
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Lichiditate solidă și aprecieri...
Donald Trump ar dori să vadă...
Eveniment de proporții la...
Hidroelectrica a semnat un...
Reformă de amploare la...
„Este prețul libertății” – așa...
Trump atacă dur China pentru că...
Carnajul bursier continuă pentru actorii din acest...
Poziție fermă a SUA împotriva...
Guvernul pregătește compensații...
Leul s-a apreciat ușor joi în...
Fondul suveran al Norvegiei, afectat de declinul pieței...
După ce a jucat încă de la...
În ședința de Guvern de astăzi,...
Guvernul urmează, în ședința de...
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Firme care întrețin spații...
Cătălin Leonte, Director...
ROBOR în ușoară creștere,...
Guvernul continuă Programul de...
Cristian Popa (BNR) spune că:...
După ce a controlat inflația,...
CEC Bank acordă și în 2025...
Trump pierde omul-cheie din...
După aproape 100 de zile de...
Banii vin la timp în luna mai,...
Comisarul european Piotr...
Grupaj de știri.