Pierderi uriașe pentru CFR Călători în 2024. Care este câștigul salarial
Anul 2024 se anunță a fi unul...
Aș face o remarcă, aceea că problema constantă pe care o avem este muncă. Numai că, deși în sectorul feroviar avem un corp profesional exclusiv dedicat pentru ceea ce fac, la un moment dat, moment depășit la noi din nefericire, orice ai face, factorul uman avut la dispoziție, nu mai poate înlocui deficiențele în plan tehnic, fie că vorbim de calitatea materialului sau de cea a infrastructurii feroviare.
România nu duce lipsă de documente programatice. Le-am văzut cu toții, fie că le-am făcut noi, fie că le-am transpus de la Comisia Europeană, au apărut discuții despre diverse programe... Nenorocirea e că noi nu ne ținem de ele! Nu ne ținem de ele! Asta dacă le începem cumva! Și acolo unde le începem avem înregistrate întârzieri masive din varii motive, fie că n-am avut finanțare corespunzătoare, fie că înregistrăm pe șantiere o lentoare, în derularea contractelor, de neimaginat.
Coridorul 4, care tranzitează România și s-a obținut cu greu lucrul ăsta, pentru că inițial ocolea România, trebuia să fie gata la 31 decembrie 2014! Nu e gata nici acum!
Auzeam pe cineva că industria feroviară creează locuri de muncă. Aș putea să fiu în dezacord și să spun ca în ultimii 10 ani de zile, industria feroviară a produs șomaj, mult șomaj! Vreau să facem o comparație cu anul 1990. Atunci sectorul feroviar avea 220.000 de angajați, acum mai are 47.000.
Performanța economică în sectorul feroviar presupune investiții masive, astfel încât, odată cu creșterea nivelului calitativ al serviciilor prestate, să poți să speri la un portofoliu de clienți mai mare, la mai mulți bani și la o viață mai bună pentru toată lumea, pentru cetățeni, cărora ne adresăm cu serviciul acesta, dar și la o stare socială mai bună pentru angajații feroviari.
Prin urmare, oricât de mult am încerca noi să ne referim doar la constanta care se numește muncă, subfinanțarea a jucat un rol determinant în evoluția sistemului feroviar și e o consecință a situației din clipa de față", a declarat Viorel Istrate, Secretar General FNFMCV
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Anul 2024 se anunță a fi unul...
Dialogul dintre Xi Jiping,...
Prețul aurului a crescut luni, susținut de slăbirea...
Sunt din ce în ce mai mulți...
Compania Wrightbus, cantonată,...
Franța, gazda Jocurilor...
Datoria publică* a României a...
Aplicația care numără aproape 2 miliarde de utilizatori...
În timp ce Android 15 este planificat pentru această...
Industria petrolieră și a...
Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...
Numărul firmelor dizolvate a...
Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...
Compania de transport Maersk...
Tarifele vamale ridicate impuse...
Grupaj de știri.
Astăzi, românii au consumat cea...
37.686 persoane fizice şi...
Unul dintre cei mai bogați...
Fostul guvern al Poloniei avea...
Comisia Europeană a avertizat...
Madonna a susținut sâmătă...
Uber lansează a opta ediție...