Obiectivele întâlnirii Emmanuel Macron - Xi Jinping de la Paris. Locul special în care îl va duce preşedintele francez
"TAROM este o companie a statului român, este o companie de care statul român are nevoie. Chiar dacă nu este la Ministerul Economiei, am fost plăcut surprins să văd că s-a adaptat repede şi efectuează transporturi cargo şi ajută foarte mult companiile româneşti în a se aproviziona cu importuri de măşti, echipamente, dispozitive medicale din alte ţări. Cu un management performant, poate să se orienteze către alte servicii, până când transportul de pasageri va pleca. Sigur că, dacă se consideră la nivelul acţionariatului, la nivelul Ministerului Transporturilor, că este nevoie de şomaj tehnic, vor intra în şomaj tehnic", a spus Popescu, la Digi 24.
În ceea ce priveşte companiile aflate în subordinea Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, Virgil Popescu a menţionat că la nivelul Companiei Energetice Oltenia s-a luat decizia de a se trimite parţial în şomaj tehnic o parte dintre angajaţi, o hotărâre similară fiind valabilă şi în cazul salariaţilor Complexului Energetic Hunedoara.
Recent, în mass-media au apărut informaţii conform cărora peste 1.100 de salariaţi ai TAROM ar urma să intre în şomaj tehnic începând cu data de 27 aprilie 2020.
Ministrul Energiei: O să avem o scădere a preţului la pompa de benzină şi de motorină
La începutul lunii februarie, ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, a anunţat că au fost demarate discuţii cu Comisia Europeană pentru un ajutor dedicat compensării efectelor pandemiei asupra TAROM şi Blue Air, "undeva la 130 de milioane de euro".
"Noi am demarat discuţii cu Comisia Europeană, până vineri vom transmite către Comisia Europeană... Deja suntem în discuţii cu Consiliul Concurenţei, Ministerul Finanţelor, cu toate instituţiile statului român responsabile, cu un demers absolut necesar şi anume acela de a solicita un ajutor pentru compensarea efectelor pandemiei. Vorbim de aproximativ 65 milioane euro pentru fiecare companie. Deci, undeva la 130 milioane euro ar fi necesare pentru a salva cele două companii", a explicat Bode, la Realitatea Plus.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Grupaj de ştiri, 5 mai 2024.
Prețul petrolului a scăzut...
Informaţii oficiale privind...
România se află printre țările...
A fost emis un cod galben de inundaţii.
Un grup de peste 10.000 de...
Acțiunile Aston Martin au...
Air France, subsidiara sa din...
Polonia a condamnat presupusele...
Veşti bune de la Fondul...
Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...
Inflația din Turcia a accelerat...
Grupaj de știri.
Această ofertă vine după ce...
Banca centrală a Norvegiei a...
FAO publică lunar propriul său...
Acțiunile europene au...
Procurorii italieni au declarat...
Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...
Constructorul auto american a...
Creșterea numărului de locuri...