4 strategii de marketing pe care trebuie să le încerci într-un business

Autor: Dana Mihai
Data publicării:
Aceste 4 tipuri de strategii de marketing trebuie să le încerci într-un business
Aceste 4 tipuri de strategii de marketing trebuie să le încerci într-un business
Marketing-ul reprezintă procesul social care are legătură directă cu vânzarea unui produs sau a unui conținut prin diferite strategii eficiente la bază. Vorbim despre strategii în momentul în care îți dorești o poziționare activă pe piață, indiferent de domeniu și ai nevoie de o creștere vizibilă. Iată 4 strategii de marketing care îți vor ajuta afacerea să evolueze.

Strategiile de marketing sunt cele mai importante dintr-o afacere. Ele trebuie alese în funcție de profilul afacerii tocmai pentru a fi atinse obiectivele stabilite. O analiză corectă a companiei, dar și a concurenței îți poate deschide noi oportunități foarte ușor într-un business. Pentru elaborarea unei strategii de succes este nevoie de câteva etape și anume:

- Stabilirea domeniului firmei;

- Analiza tuturor factorilor - interni și externi;

- Indentificarea oportunităților;

- Implementarea strategiei și bineînțeles monitorizarea activității pentru a vedea progresele.

Ai un teren? Cum îl transformi într-o afacere

4 tipuri de strategii de marketing

Strategii de produs. Analizarea portofoliului de produse te va ajuta să vezi dacă este important să schimbi ceva. Este necesară pentru a evalua calitatea produselor, dar și pentru a conștientiza valoarea cu adevărat importanța și schimbarea design-ului, dacă este nevoie.
 

Strategii de preț. Această strategie se stabilește în funcție de durata de viață a produsului, dar și de poziția pe care o deține în piață.
Strategiile de preț au în prim plan ofertele, atracția publicului prin schimbarea prețurilor, schimbarea termenilor și condițiilor de vânzare.
 

Strategii de promovare. Este vorba despre strategiile care au în prim plan dezvoltarea afacerii prin intermediul canalelor eficiente și anume: reclame tv, reclame la radio sau cu ajutorul pliantelor, scrisori comerciale și cataloage, dar și evenimente organizate cu ajutorul sponsorilor, comunicate de presă. Strategiile de promovare au ca și scop schimbarea strategiilor inițiale de promoții, de publicitate și de vânzare cu ajutorul mesajelor transmise.

Strategii de distribuție. Strategia are ca și obiectiv căutarea unei resurse potrivite pentru clienți în ceea ce privește serviciul său produsul. Strategiile de distribuție pot avea ca și scop schimbarea modalităților de livrare sau a canalelor de distribuție. Este drumul pe care un produs îl parcurge până în momentul în care ajunge în mâna clientului. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bani
Bon de casă / Foto: Freepik
Charlie Kirk
Donald Trump și regele Charles / Foto: Biroul de presă a premierului Marii Britanii

Trump la Londra, fermecat de coroana britanică

Donald Trump a revenit în Marea Britanie pentru o vizită...

Alexandru Nazare
Securitate cibernetică / Foto: Freepik
Mihai Daraban, președintele Camerei de Comerț și Industrie a României
Stelian Bujduveanu
Codul fiscal se modifică / Foto: Freepik

S-a prelungit termenul de înscriere în REGES-ONLINE

La propunerea Ministerului Muncii, Familiei,...

Rabla 2023. Foto: Pexels.com
Wall Street. Foto: Freepik.com

Cu cât a crescut preţul locuinţelor din Bucureşti

Prețurile locuințelor din Capitală, plus 14% față de...

CE oltenia
Foto: Freepik.com
Teambuilding. Freepik.com
O femeie își alimentează mașina electrică / Foto: Freepik
Horațiu Potra / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Foto: Pexels.com
O persoană completează un formular / Foto: Freepik
Plan cadastral / Foto: Freepik
Napolact
Bogdan Chiritoiu / Foto: Oana Pavelescu

pixel