Materii prime: De ce trage OPEC+ prețurile în jos?
Pentru a doua lună consecutiv, OPEC+ a decis să...
Strategiile de marketing sunt cele mai importante dintr-o afacere. Ele trebuie alese în funcție de profilul afacerii tocmai pentru a fi atinse obiectivele stabilite. O analiză corectă a companiei, dar și a concurenței îți poate deschide noi oportunități foarte ușor într-un business. Pentru elaborarea unei strategii de succes este nevoie de câteva etape și anume:
- Stabilirea domeniului firmei;
- Analiza tuturor factorilor - interni și externi;
- Indentificarea oportunităților;
- Implementarea strategiei și bineînțeles monitorizarea activității pentru a vedea progresele.
Ai un teren? Cum îl transformi într-o afacere
4 tipuri de strategii de marketing
Strategii de produs. Analizarea portofoliului de produse te va ajuta să vezi dacă este important să schimbi ceva. Este necesară pentru a evalua calitatea produselor, dar și pentru a conștientiza valoarea cu adevărat importanța și schimbarea design-ului, dacă este nevoie.
Strategii de preț. Această strategie se stabilește în funcție de durata de viață a produsului, dar și de poziția pe care o deține în piață.
Strategiile de preț au în prim plan ofertele, atracția publicului prin schimbarea prețurilor, schimbarea termenilor și condițiilor de vânzare.
Strategii de promovare. Este vorba despre strategiile care au în prim plan dezvoltarea afacerii prin intermediul canalelor eficiente și anume: reclame tv, reclame la radio sau cu ajutorul pliantelor, scrisori comerciale și cataloage, dar și evenimente organizate cu ajutorul sponsorilor, comunicate de presă. Strategiile de promovare au ca și scop schimbarea strategiilor inițiale de promoții, de publicitate și de vânzare cu ajutorul mesajelor transmise.
Strategii de distribuție. Strategia are ca și obiectiv căutarea unei resurse potrivite pentru clienți în ceea ce privește serviciul său produsul. Strategiile de distribuție pot avea ca și scop schimbarea modalităților de livrare sau a canalelor de distribuție. Este drumul pe care un produs îl parcurge până în momentul în care ajunge în mâna clientului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pentru a doua lună consecutiv, OPEC+ a decis să...
O tranzacție importantă pentru...
Ministerul Finanțelor a respins...
Preşedintele interimar Ilie...
Azi vă propunem să începeți ziua citind despre Bolojan...
Bursa de Valori București (BVB)...
PSD se retrage oficial din...
Războiul comercial declanșat de...
Prăbușire pe piața auto:...
Gigantul american Skechers va...
4 februarie ar putea deveni zi...
Rețelele electrice ale Europei...
Fluctuații ale monedei...
Analistul financiar Adrian...
Luni dimineață, Bursa de Valori...
Zoltan Kurali devine omul-cheie...
Decizia OPEC+ de a majora producția pune presiune pe...
Dolarul american a înregistrat...
Potrivit unei dezvăluiri făcute de Bloomberg în acest...
Scădere așteptată a prețului...
Fidel reputației sale de...
S-a iscat un adevărat scandal.
Investitorii încep să privească...
Analistul financiar Adrian...
Deficitul bugetar pune presiune...
Domeniul iGaming s-a dezvoltat...
Donald Trump, care încearcă să extindă limitele puterii...