Patru benzi pe bulevardul Ghencea. Ce alte lucrări vor mai fi făcute

Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Penetraţie Prelungirea Ghencea-Domneşti şi Supralărgire Bulevardul Ghencea între str. Braşov şi terminal tramvai 41" vor fi supuşi aprobării în şedinţa din 26 septembrie a Consiliului General al Municipiului Bucureşti.

Valoarea totală a investiţiei este de 465 milioane lei, fără TVA, durata de execuţie fiind estimată la doi ani. Sunt prevăzuţi următorii indicatori tehnico-economici: lungime traseu 5,7 kilometri; lungime cale dublă tramvai 5.900 m; lungime cale simplă tramvai 260 m; lungime pistă biciclete cale dublă 1.600 m; cale simplă 8.200 m; trei pasaje pietonale; 24 staţii bus; 20 peroane tramvai; un park and ride.

Obiectivele proiectului sunt: lărgire la patru benzi Prelungirea Ghencea, între str. Braşov şi Centura Bucureşti; realizarea unei piste de biciclete; realizare cale dublă de tramvai; amenajare trotuare; modernizarea sistemului de iluminat; modernizarea şi extinderea reţelei de apă şi canal; construirea unui nod intermodal cu parcare supraetajată la capătul Bulevardului Prelungirea Ghencea, în zona nodului rutier de la Domneşti; lărgirea la patru benzi şi păstrarea liniei de tramvai existente pe Bulevardul Ghencea până la capătul liniei 41.

În raportul de specialitate se mai arată că, printr-o hotărâre CGMB din 2007, au fost aprobate documentaţiile tehnico-economice şi indicatorii aferenţi pentru proiectul "Modernizarea unor artere de penetraţie, străpungeri şi pasaje rutiere şi pietonale" Penetraţia Prelungirea Ghencea Domneşti.

"Datorită necesităţii introducerii liniei de tramvai pe str. Prelungirea Ghencea, introducerii nodului intermodal adiacent pasajului Domneşti, pasaj avut în derulare de către CNAIR, introducerii lărgirii la patru benzi şi păstrării liniei de tramvai existente pe Bulevardul Ghencea până la capătul liniei 41, este nevoie de adaptarea proiectului iniţial astfel încât să se asigure funcţionalitatea integrată atât a tramvaiului, cât şi a căii rutiere în condiţiile actuale de trafic", prevede documentul.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Lingouri de aur / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Sebastian Burduja. Foto: Crisan Andreescu
Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia
Copil
Lucrător din industria petrolieră / FOTO: Freepik

Grupul MOL a semnat o înţelegere cu Kazmunaygas

Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...

Trenul nou a rămas în gară
Industrie. Foto: Pexels.com
Nvidia / FOTO: Freepik

pixel