Comentariul lui Elkan sugerează că Ferrari își schimbă radical abordarea față de fenomenul electrificării după plecarea lui Luis Camilleri care a renunțat la funcția de CEO la sfârșitul anului 2020. De-a lungul mandatului său la Ferrari ca șef al mărcii, Camilleri a fost sceptic cu privire la ideea de a crea o mașină electrică sportivă și a subliniat că nu va renunța la motoarele cu ardere internă.
„Mulți dintre clienții noștri spun că nu își pot imagina un Ferrari adevărat care să fie complet electric”, a spus Camilleri în 2019.
Citește și: Rușii se întorc pe Lună în acest an. Ce caută
Anul trecut, el le-a spus analiștilor că Ferrari nu va deveni un brand complet electric și a exclus perspectiva ca mașinile electrice să reprezinte 50% din vehiculele produse la Maranello.
La începutul lunii februarie, Ferrari a prognozat câștiguri care vor ajunge în acest an la 1,45-1,5 miliarde de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...