Noi discuții comerciale între SUA și China, programate la Londra
Noi discuții comerciale între...
Comentariul lui Elkan sugerează că Ferrari își schimbă radical abordarea față de fenomenul electrificării după plecarea lui Luis Camilleri care a renunțat la funcția de CEO la sfârșitul anului 2020. De-a lungul mandatului său la Ferrari ca șef al mărcii, Camilleri a fost sceptic cu privire la ideea de a crea o mașină electrică sportivă și a subliniat că nu va renunța la motoarele cu ardere internă.
„Mulți dintre clienții noștri spun că nu își pot imagina un Ferrari adevărat care să fie complet electric”, a spus Camilleri în 2019.
Citește și: Rușii se întorc pe Lună în acest an. Ce caută
Anul trecut, el le-a spus analiștilor că Ferrari nu va deveni un brand complet electric și a exclus perspectiva ca mașinile electrice să reprezinte 50% din vehiculele produse la Maranello.
La începutul lunii februarie, Ferrari a prognozat câștiguri care vor ajunge în acest an la 1,45-1,5 miliarde de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Noi discuții comerciale între...
Țara care vrea să stopeze...
ANAF anunță sancțiuni dure...
Amazon face curățenie în divizia de cărți: concedieri la...
Președintele Ungariei, vizită de solidaritate la Praid.
Starlink intră pe piața maritimă și aviatică.
Europa se pregătește pentru o...
Primăriile din România își fac...
Gemfields intră în atenția...
Peste 6500 de firme și-au...
Creșterea masivă a...
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Băncile au revizuit în scădere...