Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Un abonament care integrează linia de tren Gara de Nord - Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă va costa 210 lei pe lună, 1.100 de lei pentru şase luni şi 2.000 de lei pentru 12 luni.
Un proiect de hotărâre în acest sens a fost aprobat în şedinţa de joi a Consiliului General al Municipiului Bucureşti cu 32 de voturi "pentru", unul împotrivă şi 18 abţineri.
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a precizat că hotărârea vizează integrarea trenului Gara de Nord-Otopeni în sistemul tarifar unitar al zonei metropolitane Bucureşti-Ilfov.
Proiectul prevede acordarea unui mandat special Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov în vederea stabilirii, ajustării sau modificării preţurilor şi tarifelor.
Astfel, abonamentul suprafaţă-metrou-feroviar va avea următoarele preţuri:
- 20 de lei pentru 24 de ore;
- 40 de lei pentru 72 de ore;
- 210 lei pentru o lună;
- 1.100 de lei pentru şase luni;
- 2.000 de lei pentru 12 luni.
De asemenea, abonamentele suprafaţă-feroviar sau metrou-feroviar vor avea umătoarele preţuri:
- 140 de lei pentru o lună;
- 800 de lei pentru şase luni;
- 1.400 de lei pentru 12 luni.
Spre comparaţie, abonamentele suprafaţă-metrou, valabile şi până în prezent, au următoarele tarife:
- 140 de lei pentru o lună;
- 700 de lei pentru şase luni;
- 1.200 de lei pentru 12 luni.
Citeşte şi: Oficial BNR: În aprilie, inflaţia va depăşi probabil 10%
Titlurile de călătorie metropolitane integrate cu valabilitate de 24 de ore şi 72 de ore vor permite oricâte transbordări pe orice vehicul de transport de suprafaţă, metrou şi feroviar, pe ruta Gara de Nord-Aeroportul Henri Coandă, în regiunea Bucureşti-Ilfov.
La începutul lunii februarie, Nicuşor Dan anunţa că biletele şi abonamentele care integrează linia de tren Gara de Nord - Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă vor fi disponibile din 15 februarie.
"În urma discuţiilor dintre Primăria Capitalei, prin ADI Transport Public Bucureşti Ilfov, Ministerul Transporturilor şi Metrorex, din 15 februarie vom avea bilete şi abonamente care integrează linia de tren Gara de Nord - Otopeni cu metroul şi cu transportul public de suprafaţă. Este un pas mic în conceptul trenului metropolitan, ca parte a transportului public din zona Bucureşti - Ilfov. Urmează integrarea tarifară a liniei de tren Bucureşti - Ploieşti până la limita judeţului Ilfov", anunţa edilul general, pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...