Adrian Criț (STB): Avem de modernizat 50,2 km de cale dublă de rulare a tramvaielor

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Adrian Criț, directorul general STB
Adrian Criț, directorul general STB
EXCLUSIV
Adrian Criț, directorul general al Societății de Transport București, invitat la dezbaterea "Upgrade România - Cum creştem investiţiile verzi în economie" a vorbit despre noile investiții în mijloacele de transport verzi dar și despre provocările pe care acestea le prezintă pe parcursul punerii lor în circulație.

Adrian Criț a afirmat că STB este în plin proces de modernizare, compania având deja semnat un contract de funrizare de tramvaie moderne din care un număr de 40 sunt deja în trafic: ”Avem semnat un contract pentru furnizarea de tramvaie moderne din care in traseu sunt 40. În următoarea săptămână tramvaiele liniilor 41, 25 și 10 vor avea 44 de tramvaie noi, urmând ca următorul lot de noi tramvaie să fie distribuite pe liniile 1, 21 și 32”.

Șeful STB a arătat că: ”Sunt niște avantaje majore în urma dotării STB cu tramvaiele noi. Deja săptămâna trecută aveau parcurse peste un milion de kilometri și au transportat în jur de 7 milioane de bucureșteni. Numărul total de călătorii la nivel anual este de 700 milioane”, a punctat Criț.

Reprezentantul societății a subliniat un lucru deosebit de important și anume că: ”Autoritățile și instituțiile statului ar trebui să sprijine transportul public, avantajul acestuia fiind unul evident”, dar care are nevoie permanentă de invesții și nu numai.

Criț a mai explicat că: ”Până în martie 2024 vom avea peste 200 de troleibuze noi cu autonomie de 20 de kilometri, ceea ce va fi un avantaj în cazul penelor de curent sau al defectării altor troleibuze pe traseu iar treversarea centrului Capitalei nu presupune investiții suplimentare pentru aceste vehicule”, a ma spus Adrian Criț care a mao arătat că troleibuzele vor fi importate din Polonia.

Șeful STB a anunțat că se vor cumpăra și 100 de autobuze electrice.

Adrian Criț a mai subliniat că: ”Sunt provocaări pentru STB. Odată cu punerea în funcțiune a noilor tramvaie am constatat că mare parte din șine nu sunt modernizate. Am pus la dispoziția municipalității studiul de fezabiliate pentru modernizarea a celor 50,2 km de cale ferată dublă pentru tramvaie. Costul pentru lucrarea de modernizare depășește suma de 250 de milioane de euro”.

Mai multe detalii puteți afla în filmarea de mai jos:

 

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

pexels.com
Certificat de înregistrare fiscală / Ilustrație: DCBusiness
Vladimir Putin / Foto: kremlin.ru
Sebastian Burduja
Oameni de afaceri / Foto: Freepik
Știrile dimineții

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

În această dimineață vă aducem o selecție cu cele mai...

Donald Trump
Inquam Photos / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Locuri de muncă
Un cuplu semnează un contract / Foto: Freepik
Bitcoin / Foto: Unsplash
Elon Musk / FOTO: Facebook
Curs valutar / Foto: DCBusiness
Santierul Naval Mangalia
Ursula von der Leyen la Forumul Economic Mondial de la Davos
Reactorul EAST / Foto: HFIPS
Strângere de mână / FOTO: Freepik

Deficit record în România, în contrast cu trendul european

Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...

Ilie Bolojan / FOTO: Captură ecran
Beijing / FOTO: Freepik
Mină de suprafață / Foto: Pexels

Producţia de cărbune a României s-a prăbuşit

Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...

Dolari / Foto: Freepik
TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio
ANAF / Foto: DCBusiness
Adrian Negrescu / Foto: arhiva personală
Acord între Statele Unite și Uniunea Europeană privind TAXELE vamale pentru oţel şi aluminiu
Christel SCHALDEMOSE
ECOFIN / Foto: Comisia Europeană

pixel