În cadrul interviului, acesta a vorbit despre flota vehiculelor de transport în comun ale Capitalei. Cât de defectate sunt acestea, care este starea lor și cum va fi îmbunătățită flota prin licitațiile pe care compania le are în derulare.
„În momentul de față avem circa 1000 de autobuze pe traseu, respectiv 160 de troleibuze și 270 de tramvaie. Dintre acestea, o parte sunt mai vechi, altele mai noi. Unele satisfac nevoile de transport iar cele vechi, din păcate, creează probleme, iar aici este bine de evidențiat că avem tramvaie de 50 ani vechime, construite în perioada comunismului. Avem în dotare și 50 de tramvaie noi, Astra Imperio care într-adevăr sunt foarte solicitate. Pe măsură ce vor intra în circulație acestea noi, cele vechi vor fi casate”, a declarat directorul STB.
Adrian Criț a asigurat că „este cert că în următoare perioadă noi vom îmbunătății parcul de vehicule.” Ca atare, a specificat că STB are în derulare câteva achiziții importante dar mai ales necesare pentru un oraș atât de aglomerat precum Bucureștiul
„Astăzi am avut o discuție cu reprezentantul furnizorului de troleibuze, avem o licitație atribuită pentru 100 de troleibuze cu o autonomie de 20 km, toate vehiculele, conform contractului trebuie să fie furnizate până în luna martie 2024. De atunci vom avea, practic, doar troleibuze cu aer condiționate în exploatare”, a specificat acesta.
Prin această achiziție se vor putea schimba și traseele pe care troleibuzele le au în prezent, devenind mult mai practice: „Actualele linii vor fi comasate și se va crea posibilitatea unei circulații directe, fără schimbarea unor mijloace de transport prin centrul orașului.”
Cât despre dezvoltarea parcului de autobuze necesar unei mai bune desfășurări a transportului intraurban în comun, directorul societății afirmă că: „există un contract semnat cu o companie pentru furnizarea de 100 de autobuze electrice care vor fi furnizate până la sfârșitul anului curent. Autobuzele vor avea o autonomie de minim 200 km, cu podea coborâtă și aer condiționat. În momentul de față avem 500 de autobuze Euro 3, achiziționate în 2006, 500 Euro 4 din perioada 2007 – 2009, 400 vehicule Otokar Euro6 din 2018 și 130 Mercedes Citaro Hibrid din anul 2020, din acestea, primele 500 nu au avut aer condiționat din dotare, din păcate, celelalte au aer condiționat.”
Puteți urmări mai departe emisiunea la linkul atașat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Tot mai multe firme aflate la început de drum sau cu...
Producţia de gaze naturale utilizabile a României a...
Deputatul Radu Miruţă (USR) anunţă că o alunecare de...
Săptămâna 9-13 iunie 2025 a...
Fondurile de pensii facultative...
Producătorul de accesorii tech...
Iranul analizează în mod serios...
Aurul continuă să fie...
Tensiunile geopolitice din...
În urma zvonurilor privind o...
Andreea Raicu, probabil una...
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...