Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
"După încheierea războiului în 1953, au trecut aproape 6 decade, iar în aceste 6 decade Coreea s-a transformat dintr-o ţară răvăşită de război şi săracă, în cea de-a zecea ţară din punct de vedere economic din lume, cu o democraţie în adevăratul sens al cuvântului. Deci mulţi oameni discută despre miracol, despre miracolul economic care este Coreea. O să vă dau 3 puncte, după părerea mea, care au contribuit la creşterea aceasta economică.
Primul este spiritul korando. Am produs prima dată vehicule SUV la începutul anilor '70. Iar numele SUV-ului, Korando, ceea ce înseamnă "Koreans Can Do" (coreenii pot). Deci cel mai mare secret în creşterea noastră este acest spirit korando, deci fiecare lucrează din greu pentru a ne îndeplini ţinta, de a transforma Coreea modernă în una din cele mai puternice ţări. Deci oamenii au lucrat foarte mult, literalmente din toate puterile. Toată lumea s-a concentrat pe îmbunătăţirea stării economice.
Al doilea motiv au fost investiţiile în educaţie. Am avut o singură resursă, resursa umană, aşa că ne-am concentrat tot efortul în îmbunătăţirea capitalului uman. Iar în timp educaţia a preluat o treime din bugetul nostru naţional.
Şi al treilea ar fi un guvern eficient şi fără birocraţie. Aşa că toate componentele erau concentrate pe susţinerea dezvoltării economice.
De, deci acestea sunt cele trei puncte cheie. În primul rând spiritul korando, apoi investiţia în oameni şi în al treilea rând un guvern eficient. Cred ca acestea sunt cele mai importante trei secrete din spatele creşterii noastre economice", a declarat RIM Kap-soo, ambasador al Republicii Coreea în România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...