Cora a transmis, prin email, clienţilor înscrişi în baza de date a companiei, un mesaj prin care anunţă dezactivarea unui serviciu.
"Dragi clienti cora,
Dorim sa va aducem la cunostinta ca aplicatia mobila cora Romania nu va mai fi disponibila incepand cu 17 aprilie 2024. Programul HiperCard de Fidelitate cora va fi in continuare valabil si va puteti bucura de beneficiile acestuia in continuare.
Puteti utiliza Cupoanele de cumparaturi si Tichetele Cora in format digital pana la data de 16 aprilie 2024 (inclusiv), in timpul orelor de functionare ale magazinelor cora. Din 17 aprilie 2024, acestea nu vor mai fi disponibile in cadrul aplicatiei mobile cora Romania, dar veti avea posibilitatea utilizarii acestor beneficii in forma printata, primite la casa de marcat.
Punctele valorice obtinute in urma tranzactiilor vor putea fi utilizate prin intermediul aplicatiei mobile cora Romania pana la data de 16 aprilie 2024 (inclusiv), in timpul orelor de functionare ale magazinelor cora. Din 17 aprilie 2024, Punctele valorice vor putea fi transformate in bonuri de cumparaturi doar prin intermediul colegilor de la Serviciul Clienti din Hipermarketurile cora.
Seriile de card digitale nu vor mai fi disponibile in cadrul aplicatiei incepand cu 17 aprilie 2024, dar puteti solicita un card de fidelitate fizic in cadrul hipermarketurilor cora, la Serviciul Clienti.
Va multumim pentru intelegere si pentru loialitatea de-a lungul timpului!"
Carrefour a anunţat, la sfârşitul lunii octombrie 2023, finalizarea tranzacţiei cu Grupul Louis Delhaize şi preluarea tuturor activităţilor brandului Cora din România - 10 hipermarketuri şi 9 magazine de proximitate, precum şi a celor 2.000 de angajaţi.
"Carrefour este determinat să le ofere clienţilor cea mai bună experienţă în hipermarketurile şi magazinele sale, astfel încât hipermarketurile vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar magazinele de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă de timp, pentru a fi rapid adaptate la formatul Carrefour Express. Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa şi campania Cora devine Carrefour, menită să vină în ajutorul consumatorilor şi să îi familiarizeze cu noile beneficii", se menţionează în comunicat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Banca Națională a publicat...
Analistul economic Cristian...
Pierderile sunt de ambele părți...
România a pierdut titlul de țară cu cea mai mare...
Comisia de muncă din Senat...
Camera Deputaților urmează să...
Berkshire Hathaway, compania legendarului investitor...
Janusz Bugajski, Senior Fellow...
Uniunea Europeană lansează un...
Parlamentul României analizează...
O analiză a Deutsche Bank.
Senatul dezbate un proiect de...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
OPEP și aliații săi se confruntă cu o dilemă delicată:...
Producătorul american de medicamente deschide un centru...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...