Urmărește dezbaterea live

Balenciaga, nevoită să își ceară public scuze
Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Balenciaga a făcut o gafă monumentală
Balenciaga a făcut o gafă monumentală
Balenciaga și-a cerut scuze după ce casa de modă a fost acuzată că a sexualizat copiii în reclamele sale.

Compania a șters fotografiile în care apăreau copii care țineau în brațe ursuleți de pluș îmbrăcați în ceea ce păreau a fi costume folosite de practicanții de sado-masochism, după ce imaginile au generat indignare pe rețelele de socializare. La sfârșitul zilei de marți, Balenciaga era încă în trending pe tema modei pe Twitter.

"Ne cerem scuze sincere pentru orice ofensă pe care campania noastră de sărbători ar fi putu să o provoace”, a declarat brandul deținut de Kering SA pe contul său oficial de Instagram. "Gențile noastre cu ursuleți de pluș nu ar fi trebuit să fie prezentate de copii", a precizat aceasta, adăugând că reclamele au fost eliminate de pe toate platformele.

De asemenea, Balenciaga și-a cerut scuze pentru că a afișat "documente tulburătoare" în campanie, după ce una dintre fotografii părea să arate un extras dintr-o hotărâre judecătorească care implica pornografie infantilă. Compania a declarat că "ia măsuri legale împotriva părților responsabile pentru crearea decorului și includerea unor elemente neaprobate" pentru ședința foto din primăvara 2023.

"Condamnăm cu fermitate abuzul asupra copiilor sub orice formă. Susținem siguranța și bunăstarea copiilor", a adăugat aceasta. 

Balenciaga l-a numit pe designerul pe nume nume Demna director artistic în 2015. Sub conducerea sa creativă, popularitatea brandului a crescut vertiginos pe măsură ce a lansat încălțaminte sport precum Triple S, care se remarcă instantaneu pentru dimensiunea lor exagerată. De asemenea, brandul a devenit recunoscut pentru estetica sa care prezintă modele care poartă ochelari de soare pe timp de noapte, hanorace negre cu glugă și jachete cu umeri largi.

Cea mai recentă campanie, prezenta la ora actuală pe contul său de Instagram, le prezintă pe modelul Bella Hadid, actrițele Nicole Kidman și Isabelle Huppert într-un cadru de birou. Marca șterge frecvent fotografii de pe contul său și le înlocuiește cu altele noi.

Deși Kering nu detaliază veniturile anuale ale Balenciaga, HSBC estimează că aceasta a generat vânzări de aproximativ 1,76 miliarde de euro (1,81 miliarde de dolari) în 2021, potrivit raportului său din aprilie. Cea mai mare marcă a Kering, Gucci, a realizat 9,73 miliarde de euro în aceeași perioadă, potrivit rezultatelor sale anuale.

Controversa survine în timpul sezonului de cumpărături de sărbători, un moment crucial pentru companiile de fashion. De asemenea, Balenciaga a ținut prima pagină a ziarelor la începutul acestei luni după ce s-a retras complet de peTwitter.

Citește și:

Un rar diamant roz este scos la vânzare

Un diamant roz rar se numără printre pietrele prețioase care vor fi scoase la vânzare de compania de stat Sodiam din Angola, la o licitație care va avea loc la sfârșitul acestei luni.

"Lulo Rose", de 170 de carate, ar putea fi cel mai mare diamant recuperat în ultimele trei secole, a declarat în iulie compania australiană Lucapa Diamond Co. Acesta va fi pus în vânzare, împreună cu alte pietre brute, exclusiv pentru clienții înregistrați, de la 24 octombrie până la 14 noiembrie, a declarat vineri Sodiam într-o declarație trimisă prin e-mail.

Printre pietrele prețioase care vor fi scoase la vânzare se numără, de asemenea, trei pietre simple cu o greutate cuprinsă între 112 carate și 160 de carate.

Citește și:

Cutremur pe piața diamantelor din cauza războiului

Războiul declanșat în Ucraina de Vladimir Putin a dus la o schimbare profundă pe piața diamantelor.

Marile case producătoare de bijuterii și comercianții au început să ocolească diamantele rușilor de teamă că banii sunt folosiți pentru invadarea Ucrainei.

O serie producători de bijuterii de lux, inclusiv brandul american Tiffany & Co, producătorul elvețian de ceasuri și bijuterii Chopard, Signet, cel mai mare retailer de bijuterii cu diamante, și Pandora, cel mai mare bijutier din lume, au emis declarații în care afirmă că nu vor mai cumpăra diamante de origine rusă, scrie The Guardian. Citește mai mult AICI

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Explozie la Petromidia. Plan Roşu de intervenţie

O explozie puternică s-a produs, vineri, la rafinăria...

Cumpărături în weekend. Important este ce spune românul

Ce scandal, câteva discuții, dezbateri, câtă zarvă și...

Țările de Jos au deschis prima linie de testare Hyperloop

O nouă eră a călătoriilor începe în Europa odată cu...

Smart Band 8 Pro, un ceas conectat foarte lăudat

Smart Band 8 Pro este unul dintre cele mai competitive...

China, campioană a energiilor regenerabile

Anul 2023 a stabilit un nou record în privința...

Valoarea Bitcoin revine la pragul de peste 70.000 dolari

Această veste vine după ce, la începutul acestei luni,...

Modificări privind plata suplimentelor pentru energie

Un nou proiect de lege înregistrat recent la Senat aduce...


pixel