Pentru propulsarea cu ajutorul șenilelor, a fost montat un șasiu confecționat manual, iar motorul a fost schimbat cu unul mai puternic, Toyota 3UZ, pe care fabricantul japonez îl utilizează pentru mașinile de teren și SUV-urile pe care le produce.
O altă modificare a fost îndepărtarea ușilor din partea din față a mașinii. Autovehiculul a fost testat cu succes în condiții all-terrain și s-a dovedit destul de agil.
Citește și: Ce vând românii pe Olx. De la Bentley de 300.000 de euro la saci menajeri de 70 de bani
Rămâne întrebarea de ce ai mutila o mașină elegantă, al cărui preț pornește de la 225.000 de dolari, pentru a o face utilizabilă pentru piața Tienanmen sau represiunea Primăverii de la Praga.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a închis în scădere pe majoritatea indicilor...
Direcția Generală Antifraudă Fiscală acționează...
- TVA mai mare, carburanți mai...
Curs valutar BNR, 1 august.
Populația afectată de...
Cu puține zile în urmă, România...
ANAF a publicat calendarul...
Preşedintele SUA a semnat un...
Românii cu venituri reduse...
Bursa de la Bucureşti a deschis cu creşteri pe...
România finalizează negocierile...
Indicele ROBOR la trei luni a coborât joi la 6,65% pe an.
ANAF a emis decizii de impunere...
Hidroelectrica, anunţ pentru...
Joi, de la ora 12:00, Răzvan...
Într-un context economic...