Brand de îmbrăcăminte celebru în România, redresare de ultimă oră
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Acțiunile europene au crescut
Acțiunile europene au crescut
H&M este liderul pieței de fashion în România cu vânzări de câteva sute de milioane de euro. Retailerul suedez a cunoscut un reviriment de ultimă ora în urma căruia au crescut acțiunile.

Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat un declin sub aşteptări al profitului trimestrial, deoarece a vândut mai multe produse la preţ întreg, iar marja brută s-a majorat, semn că strategia de redresare îşi arată roadele, transmit DPA şi Reuters.

Acţiunile H&M au urcat vineri cu 15,8% la bursa de la Stockholm, după ce compania a estimat că vânzările la preţ redus vor continua să scadă în actualul trimestru. În ultimele 12 luni, titlurile au scăzut cu 3%.

În perioada decembrie 2018 - februarie 2019, profitul înainte de taxe a scăzut pentru al şaptelea trimestru consecutiv, la 1,04 miliarde de coroane suedeze, de la 1,26 miliarde de coroane suedeze în urmă cu un an, dar peste estimările analiştilor, de 708 milioane de coroane.

Citește și:Investiție majoră în retail. Centrul comercial Colosseum se extinde

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...

Datoria guvernamentală a sărit de 52% din PIB

Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...


pixel