Brandul ”Flori de ie” urcă pe podium la Paris Fashion Week
Autor: Cristina Alexandrescu
Data publicării:
Cristina Chiriac
Cristina Chiriac
Brandul românesc Flori de ie  participă la cel mai prestigios eveniment mondial de modă, Paris Fashion Week, în perioada 28 septembrie - 1 octombrie 2018. Ia românească ajunge, pentru prima dată, la Săptămâna Modei de la Paris.

Unul dintre cele mai iubite branduri românești, dedicat portului tradițional, va defila cu colecția capsulă Fleurs de pêche (Flori de păun) la Paris Fashion Week 2018.

Cea mai nouă colecţie capsulă Fleurs de pêche va fi prezentă la faimosul Hotel Ritz Carlton din Paris unde va avea loc Showroom Beautiful.

(w670) 

Pentru realizarea ei au fost necesare peste 500 de ore de muncă, efortul a zeci de meșteșugari din toate colțurile țării, artiști și croitori extrem de talentați și de răbdatori, utilizându-se materiale prețioase, brodate sau pictate manual.

(w670)

Conceptul este simplu şi pornește de la costumul tradițional din ținutul Năsăudului, având ca temă principală păunul, recunoscut ca simbol al frumuseții. Cu texturi prețioase și o paletă cromatică în tendințele internaționale, colecția capsulă Fleurs de pêche surprinde într-un mod original cu creaţii dedicate unor evenimente speciale - red carpet, party, bridal și cocktail- și cuprinde rochii pe care au fost pictați păuni și apoi aplicate mărgele, veste și sacouri decorate cu mărgele, toate lucrate manual, reușind și de această dată să rămână aproape de portul tradițional românesc valorificat la un nivel superior.

(w670)

În 26 septembrie, în cadrul Ambasadei României din Paris, la Palatul Behague va avea loc o seară de modă românească, organizată de Federația Română de Design și Accesorii, ce îi va avea ca protagonişti pe Flori de Ie, Cătălin Botezatu, Carmen Ormenișan, Alexandru Raicu și Laura Dincă. În deschiderea show-ului de modă vor fi prezentate zece costume centenare de sărbătoare, precum și fotografiile surprinse de celebrul artist Alexandru Emanuel Zainea, în care fermecătoarea actriță Laura Cosoi dă viaţă celor 100 de ani de creaţie vestimentară autentică. Acestea fac parte din proiectul cultural România Centenară, iniţiat de Flori de ie, cu sprijinul Brânduşei Bordeianu şi a lui Adonis Enache.

(w670)

„Sunt extrem de onorată să pot urca ia românească pe cel mai prestigios podium de modă şi să arăt lumii întregi frumuseţea ei. Costumele populare centenare care vor fi prezentate la Ambasada României din Paris, cât și colecția capsulă Fleurs de pêche, inspirate din arta tradiţională românească, vor fi contribuţia Flori de ie la completarea unei imagini consistente a României la Săptămâna Modei de la Paris de anul acesta." a afirmat Cristina Chiriac, iniţiatoarea şi sufletul brandului Flori de ie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

BCE are undă verde pentru reducerea dobânzii

BCE are cale liberă pentru reducerea dobânzii după ce...

China a creat Vidu, capabil să concureze cu OpenAI

China intenționează să se poziționeze în fruntea...

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel