Se modifică programul de investiţii "Anghel Saligny". Soluţii la problemele semnalate de beneficiari
O mare parte din sumă este alocată efectelor speciale de pe scenă, care costă 2.000 de euro pe apariție.
Totodată, Năstase a spus că, în premieră, show-ul a fost gândit de echipa română şi nu în mare parte de producătorii Eurovision.
"Este prima oară când cei din echipa producătoare a Eurovisionului ne lasă să venim cu un concept grafic şi conţinut grafic făcut de noi.E prima oară când noi ne ducem acolo cu un conţinut grafic foarte serios", a afirmat el. Năstase a adăugat că "este prima oară când televiziunea română investeşte serios în efecte speciale de scenă".
"Noi suntem obligaţi să plătim practic efectele speciale pentru toate cele 12 repetiţii şi la fiecare repetiţie se adună - 2.000 de euro o dată, 2.500 o dată, până ajungi la 50 - 60.000 şi nu ştii de unde s-au adunat banii", a punctat Năstase.
Eurovision. Primele 2000 de bilete, vândute în câteva minute. Cât costă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
37.686 persoane fizice şi...
Uber lansează a opta ediție...
Grupaj de ştiri, 5 mai 2024.
Prețul petrolului a scăzut...
Informaţii oficiale privind...
România se află printre țările...
A fost emis un cod galben de inundaţii.
Un grup de peste 10.000 de...
Acțiunile Aston Martin au...
Air France, subsidiara sa din...
Polonia a condamnat presupusele...
Veşti bune de la Fondul...
Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...
Inflația din Turcia a accelerat...
Grupaj de știri.
Această ofertă vine după ce...
Banca centrală a Norvegiei a...
FAO publică lunar propriul său...
Acțiunile europene au...