Campania Farmec „Unirea la feminin” continuă cu noi donații în țară

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, organizează  noi acțiuni de donații  în luna septembrie, în cadrul campaniei de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, programată pe tot parcursul Anului Centenarului. De data aceasta, beneficiarele donațiilor au fost localnicele din Măgoaja, din nordul județului Cluj-Napoca, urmând ca la finalul acestei luni să aibă loc o nouă acțiune, demarată în colaborare cu Asociația Speranța pentru copii, adresată publicului feminin din centrele de plasament din Brașov. Astfel, numărul beneficiarelor campaniei a atins, în 9 luni,  380 femei din categorii defavorizate .

Campania Unirea la feminin, demarată în acest an, este una de referință pentru Farmec, marcând o noua etapă în dezvoltarea brandului Gerovital. Prin acest manifest care are loc chiar în Anul Centenarului, am transpus în realitate intențiile brandului de a se implica în comunitatea locală și de a susține româncele în dezvoltarea lor. Totodată, campania de CSR validează maturitatea, valoarea și dimensiunile atinse de Gerovital în România, în cei peste 50 de ani de existență. Ne dorim să încurajăm toate femeile din România, mai ales pe cele din categoriile defavorizate, vulnerabile și ne bucurăm că în această lună am ajuns în două noi localități, în care am cunoscut alte românce puternice. Până la final de an ne propunem să mergem în cât mai multe zone din țară, fapt pentru care mizăm în continuare pe sprijinul și pe ajutorul femeilor din România, oferit altor românce”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

Pe 13 septembrie, echipa Farmec a ajuns în satul Măgoaja, comuna Chiuiești, din nordul județului Cluj, unde a oferit seturi de îngrijire personală celor peste 90 de femei din categorii defavorizate. Pe lângă seturile Gerovital, beneficiarele au participat la câteva momente artistice de muzică și dans, dar și la sesiuni de sfaturi și recomandări privind îngrijirea corectă a corpului, tenului și părului, în funcție de specificul acestora.

Următoarea rundă de donații va avea loc pe 29 septembrie, la Brașov și este dedicată publicului feminin din centrele de plasament. Până la sfârșitul anului, mai sunt planificate alte 2 sesiuni de donații, la Suceava și Cluj-Napoca.

Până în luna septembrie, în cadrul campaniei demarate de Farmec, cu susținerea diviziei feminine The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers, au fost întreprinse 5 acțiuni de donații, de pe urma cărora au beneficiat 380 de românce, din 7 localități din țară: Câmpia Turzii, Turda, Filiași, Craiova, Iași, Măgoaja și Brașov.

Mai multe detalii despre acțiunile de donații din cadrul campaniei de responsabilitate socială a Farmec  sunt comunicate pe platforma Unirea la feminin. Aceasta este  actualizată constant cu noutăți din proiect, rezultatele înregistrate, prezentarea purtătorilor de cuvânt ai campaniei și testimoniale ale beneficiarelor. 

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

 

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

 

În septembrie 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine),  Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța  (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Râul Corund se scurge în salina Praid / Foto: Alex Nicodim / Inquam Photos
Impozite și taxe / Foto: Freepik
Bancnote lei / sursa foto: Freepik.com / Vlad Ispas
Adrian Negrescu
Dosare
Sebastian Burduja
Factura. Freepik.com
Criză economică / Foto: Freepik

ASF se pregătește de noi scenarii de criză

ASF actualizează normele privind simularea situațiilor...

Ghișeu
Haine puse pe umerașe
Cărbune
Un agent al temutei ICE escortează o persoană pentru a fi expulzată / Foto: ICE
WhatApp / Foto: Freepik
Incendiu Grecia / Foto: iefimerida.gr / Facebook
Sediul ANRE
La benzinărie / FOTO: Freepik
Turkstream / Foto: botas.gov.tr
Sala de ședință din clădirea Guvernului
Sebastian Burduja
Foto: Freepik.com
Foto: Mihai Ciobanu

Firme tip "conductă", în vizorul ANAF

Fraudă de 1,8 milioane de lei cu o firmă de tip...

Nicușor Dan, președintele României

Discuţii Nicuşor Dan - sindicate, la Palatul Cotroceni

Preşedintele Nicuşor Dan discută, în această dimineaţă,...

Conferință la BCE / FOTO: BCE
Documente ANAF. Freepik.com
Renault / FOTO: Unsplash
Oameni pe stradă / Foto: DCBusiness
Contabil / Foto: Freepik

ANAF clarifică o dilemă frecventă privind SAF-T

Tot mai multe firme aflate la început de drum sau cu...


pixel