Card de alimente. Plângerile beneficiarilor curg la nesfârșit
Autor: Matei Ion
Data publicării:
Card de alimente / Fotomontaj: DCBusiness
Card de alimente / Fotomontaj: DCBusiness
După anunțul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene că au fost transferați banii pentru beneficiarii cardurilor de alimente, au început să curgă plângerile celor care ar trebui să primească acest sprijin.

În urmă cu aproximativ cinci zile, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat pe pagina sa de Facebook un comunicat în care spunea că a început alimentarea tichetelor sociale pentru alimente în valoare de 250 de lei pentru beneficiarii măsurii „Sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate în perioada 2024-2027”.

Însă odată cu acest mesaj s-a pornit un val de comentarii venite din partea celor nemulțumiți de modul în care funcționează acest program cât și asistența care practic este inexistență pentru cei care întâmpină probleme sau care au nelămuriri.

Unul dintre cei care a comentat spune cu umor amar: ”Nenea ministeru' când primim și noi cardul? De 2 luni îmi tot spuneți că se lucrează la el!”, în timp ce un alt nemulțumit a scris că: ”Cel mai incompetent minister! Nu sunteți în stare să virați banii primiți de la UE!”.

O beneficiară necăjită spune: ”Cardul meu de sprijin nu a fost încărcat din aprilie anul trecut, deși sunt înscrisă pe listă. Degeaba sun la telefon, nimeni nu răspunde. Am o pensie sub 2000 de lei și nu primesc ajutor de la nicio parte. Oriunde întreb, mi se spune că doar la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pot obține un răspuns. Așadar, vă rog să-mi explicați de ce nu se transferă bani pe card! Sunt tare necăjită!”.

Într-o altă postare, este reclamată aceeași problemă: ”...mama mea tot din aprilie nu și-a primit banii, toată familia am încercat să sunăm la numerele de telefon alocate, da bine că au timp să stea pe Facebook și să-și pună poze cu fețele odihnite!”.

Cea mai mare problemă pentru beneficiari este faptul că nu le sunt transferați banii iar la numere le de telefon alocate pentru asistență nu răspunde nimeni. Mai mult, un alt beneficiar a scris într-o altă postare că a trimis nenumărate mail-uri dar care se întorc deoarece căsuța poștală alocată este plină”.

DCBusiness a trimis o solicitare la MIPE pentru a afla poziția oficială în aceste cazuri. Până la publicarea acestui material nu am primit încă un răspuns.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Obligații noi pentru bănci față de clienții cu credite

Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...

Start-Up Nation. Condiții noi pentru cei care vor să aplice

Ministerul Economiei și Antreprenoriatului propune o...

Ahold Delhaize deschide un hub tech în București

Distribuitorul belgiano-olandez vrea să facă din...

Tesla propune o nouă mașină-minune. Cât mai repede posibil

Și ce dacă rezultatele financiare pe primul trimestru al...

Boeing va plăti în avans pentru a-și menține producția

Producătorul american de avioane Boeing va plăti un...

BNR: Câţi bani au românii în depozitele bancare

Banca Naţională a României a publicat cifrele privind...

ANOFM: Încep 139 de programe de formare profesională

139 programe de formare profesională vor începe în luna...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel