Card de alimente. Plângerile beneficiarilor curg la nesfârșit

Autor: Matei Ion
Data publicării:
Card de alimente / Fotomontaj: DCBusiness
Card de alimente / Fotomontaj: DCBusiness
După anunțul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene că au fost transferați banii pentru beneficiarii cardurilor de alimente, au început să curgă plângerile celor care ar trebui să primească acest sprijin.

În urmă cu aproximativ cinci zile, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat pe pagina sa de Facebook un comunicat în care spunea că a început alimentarea tichetelor sociale pentru alimente în valoare de 250 de lei pentru beneficiarii măsurii „Sprijin material pentru anumite categorii de persoane defavorizate în perioada 2024-2027”.

Însă odată cu acest mesaj s-a pornit un val de comentarii venite din partea celor nemulțumiți de modul în care funcționează acest program cât și asistența care practic este inexistență pentru cei care întâmpină probleme sau care au nelămuriri.

Unul dintre cei care a comentat spune cu umor amar: ”Nenea ministeru' când primim și noi cardul? De 2 luni îmi tot spuneți că se lucrează la el!”, în timp ce un alt nemulțumit a scris că: ”Cel mai incompetent minister! Nu sunteți în stare să virați banii primiți de la UE!”.

O beneficiară necăjită spune: ”Cardul meu de sprijin nu a fost încărcat din aprilie anul trecut, deși sunt înscrisă pe listă. Degeaba sun la telefon, nimeni nu răspunde. Am o pensie sub 2000 de lei și nu primesc ajutor de la nicio parte. Oriunde întreb, mi se spune că doar la Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pot obține un răspuns. Așadar, vă rog să-mi explicați de ce nu se transferă bani pe card! Sunt tare necăjită!”.

Într-o altă postare, este reclamată aceeași problemă: ”...mama mea tot din aprilie nu și-a primit banii, toată familia am încercat să sunăm la numerele de telefon alocate, da bine că au timp să stea pe Facebook și să-și pună poze cu fețele odihnite!”.

Cea mai mare problemă pentru beneficiari este faptul că nu le sunt transferați banii iar la numere le de telefon alocate pentru asistență nu răspunde nimeni. Mai mult, un alt beneficiar a scris într-o altă postare că a trimis nenumărate mail-uri dar care se întorc deoarece căsuța poștală alocată este plină”.

DCBusiness a trimis o solicitare la MIPE pentru a afla poziția oficială în aceste cazuri. Până la publicarea acestui material nu am primit încă un răspuns.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Leul s-a înviorat
Deficit
Curtea Constituțională a României
Aur și alte metale prețioase
Panouri solare / Foto: Freepik
Foto: BVB
Mână care ține cheile unei locuințe / Foto: Freepik

FNGCIMM: Start la Programul Noua Casă 2025

Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru...

Foto ilustrativ: Freepik.com
Inspectori ANAF
Fabrică de cip-uri
Date ROBOR și IRCC
Foto: Freepik.com
Ambulanță în New York / Foto:
Foto: Freepik.com
Contoare de gaze
Foto: Freepik.com
Ghișeu
Donald Trump și Jerome Powell / Foto: Casa Albă / Flickr
Magistrați / Foto: Freepik
Stație de transformare / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Persoană în scaun rulant / Foto: Freepik
Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Bursa de pe Wall Street / FOTO: Freepik
Declaratia 100
Foto:Freepik.com
Strângere de mână / FOTO: Freepik
Foto: Pexels.com
Notificare telefon

Eset, avertizare pentru cei care au cont pe Spotify

Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...

Încărcare mașină electrică / sursa foto: Freepik.com

pixel