Prețul carburanților. Cât costă benzina și motorina la început de săptămână
Care sunt cele mai mici și cele...
"Onorată curte, sunt nevinovat de acuzaţiile care se aduc împotriva mea. Am acţionat întotdeauna cu integritate. Am fost acuzat pe nedrept", se arată în declaraţia scrisă a lui Carlos Ghosn, care a apreciat acuzaţiile procurorilor împotriva sa ca fiind "neîntemeiate".
Acesta a apărut la audiere îmbrăcat cu un costum bleumarin, o cămaşă albă şi fără cravată, arătând mai încărunţit şi mai slab decât în momentul arestării, în urmă cu 50 de zile.
A fost prima apariţie publică a lui Ghosn de când a fost arestat, în 19 noiembrie, de procurorii niponi. Carlos Ghosn, în vârstă de 64 de ani, a fost pus sub acuzare în Japonia pentru că a omis să declare autorităţilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde yeni (38 milioane euro, 44 miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, în perioada 2010 - 2015.
Ghosn cere procurorilor să explice motivele detenției sale
La audiere, Ghosn a prezentat realizările pe care le-a obţinut la Nissan, inclusiv transformarea datoriei de 2.000 de miliarde de dolari din 1999 în surplus în 2006. Nivelul vânzărilor a fost mai mult decât dublu, de la 2,5 milioane de vehicule în 1999 la 5,8 milioane de unităţi în 2016, a spus fostul preşedinte al Nissan.
Acesta a dat asigurări că are sentimente "de dragoste şi apreciere" pentru Nissan şi "a acţionat întotdeauna legal şi onorabil".
"Mi-am dedicat două decenii din viaţa mea redresării Nissan. Am lucrat pentru îndeplinirea acestui obiectiv zi şi noapte", a spus Ghosn.
Preşedintele juriului, Yuichi Tada, a afirmat marţi că Ghosn a fost arestat din cauza riscului de a fugi din Japonia şi de a ascunde dovezile.
Avalanşă de demisii. 13 manageri de top au ales să plece din funcţie
Arestarea lui Ghosn a şocat industria auto mondială, în condiţiile în care acesta este recunoscut drept cel care a salvat Nissan de la faliment şi a transformat alianţa Renault-Nissan în cel mai mare producător auto mondial.
Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producător mondial de automobile, cu 10,6 milioane de unităţi, mai mult decât Volkswagen şi Toyota.
În prezent, alianţa regrupează zece mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Care sunt cele mai mici și cele...
Activitatea economică din...
Buffett și Berkshire Hathaway,...
Majoritatea participanților au...
Există însă și o veste mai...
Grupaj de știri.
Arieratele bugetului general...
A locui în apropierea familiei...
Tarifele impuse de Donald Trump...
Piețele financiare se tem de un scenariu mai mult decât...
Bursa fascinează la fel de mult...
Vacanțele rimează uneori cu...
Cum să jonglezi între stilul chic și confortul la birou?...
Au fost angate o serie de negocieri.
Toyota Motor a anunțat că...
Privind dincolo de aspectele politice, China este o...
Cătălin Leonte, directorul...
Grupaj de știri.
Ministerul Energiei a lansat în...
Oficialii Băncii Centrale...
În contextul în care dolarul este în scădere accentuată...
Uniunea Europeană încearcă să...
Ministrul Energiei, Sebastian...
A doua putere economică mondială își propune să domine...
În deșertul arid al Arizonei,...
Ele tronează, impunătoare, în...
Linia ar urma să lege capitala, de pe malul estic al...
Fondul Monetar Internațional...