Criză iminentă la CFR Călători: Riscăm să rămânem fără trenuri în 2025!
CFR Călători trage un semnal de...
"Onorată curte, sunt nevinovat de acuzaţiile care se aduc împotriva mea. Am acţionat întotdeauna cu integritate. Am fost acuzat pe nedrept", se arată în declaraţia scrisă a lui Carlos Ghosn, care a apreciat acuzaţiile procurorilor împotriva sa ca fiind "neîntemeiate".
Acesta a apărut la audiere îmbrăcat cu un costum bleumarin, o cămaşă albă şi fără cravată, arătând mai încărunţit şi mai slab decât în momentul arestării, în urmă cu 50 de zile.
A fost prima apariţie publică a lui Ghosn de când a fost arestat, în 19 noiembrie, de procurorii niponi. Carlos Ghosn, în vârstă de 64 de ani, a fost pus sub acuzare în Japonia pentru că a omis să declare autorităţilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde yeni (38 milioane euro, 44 miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, în perioada 2010 - 2015.
Ghosn cere procurorilor să explice motivele detenției sale
La audiere, Ghosn a prezentat realizările pe care le-a obţinut la Nissan, inclusiv transformarea datoriei de 2.000 de miliarde de dolari din 1999 în surplus în 2006. Nivelul vânzărilor a fost mai mult decât dublu, de la 2,5 milioane de vehicule în 1999 la 5,8 milioane de unităţi în 2016, a spus fostul preşedinte al Nissan.
Acesta a dat asigurări că are sentimente "de dragoste şi apreciere" pentru Nissan şi "a acţionat întotdeauna legal şi onorabil".
"Mi-am dedicat două decenii din viaţa mea redresării Nissan. Am lucrat pentru îndeplinirea acestui obiectiv zi şi noapte", a spus Ghosn.
Preşedintele juriului, Yuichi Tada, a afirmat marţi că Ghosn a fost arestat din cauza riscului de a fugi din Japonia şi de a ascunde dovezile.
Avalanşă de demisii. 13 manageri de top au ales să plece din funcţie
Arestarea lui Ghosn a şocat industria auto mondială, în condiţiile în care acesta este recunoscut drept cel care a salvat Nissan de la faliment şi a transformat alianţa Renault-Nissan în cel mai mare producător auto mondial.
Alianţa Renault-Nissan, extinsă în 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producător mondial de automobile, cu 10,6 milioane de unităţi, mai mult decât Volkswagen şi Toyota.
În prezent, alianţa regrupează zece mărci de automobile (printre care Dacia, Lada, Samsung Motors, Alpine, Infiniti, Datsun etc.) cu 470.000 de salariaţi şi 122 de uzine pe toate continentele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...
PFA-urile din România vor plăti...