1 milion de vizualizari pe Youtube costă cât o mașină

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
YouTube Shorts va fi disponibil în curând în România
YouTube Shorts va fi disponibil în curând în România
Tot mai multe firme sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds și video content, arată o agenție românească de marketing online. De ce buget are nevoie o firmă din România pentru a atinge 1.000.000 de vizionări pentru un anunţ pe platforma Youtube.

Cum prezența publicului din România în platforma Youtube crește de la an la an, interesant de știut este că poți atinge 1.000.000 de vizionări ale anunțului tău cu un buget aproximativ de 4.500 de euro în platforma Youtube, arată datele oferite de Canopy, în cadrul unui eveniment organizat de Google.

Online marketing-ul nu se mai rezumă doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel încât oamenii să povestească despre inițiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au.

Însă, intuitiv, multe business-uri își doresc în activitățile lor online rezultate imediate, iar faptul că totul este măsurabil crește riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co, mai arată reprezentanţii agenţiei. În România încă ne uităm foarte mult la televizor, dar vedem o schimbare la modul în care oamenii folosesc dispozitivele TV. Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creștere în ceea ce privește vizionarea de conținut pe YouTube. În Uniunea Europeană, timpul de vizionare a conținutului de pe YouTube, pe ecranul televizorului, a crescut cu 45% față de anul trecut.

 

El a cunoscut rețeta succesului într-un timp foarte scurt

Televizorul a fost adăugat ca tip de dispozitiv în „targetarea” și raportarea campaniilor în Google Ads and Display & Video 360, alături de computere, telefoane mobile și tablete. În prezent pot fi adaptate campaniile specific pentru televizoarele conectate la internet, explică Aneta Pleșa, Google Romania. O parte din acest public care vizionează conținut online pe TV face parte din ceea ce numim “light TV viewers”, cei care urmăresc mai puțin de o oră pe zi televiziunile prin cablu. Acum această audiență de poate fi accesată de către publicitari pe YouTube.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Taxa auto se restituie
Imaginea dezastrului / FOTO: Facebook DEER – Muntenia Nord
ANAF
SPV, e-Factura, e-Transport, e-TVA / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Aur / FOTO: Unsplash
Ministerul Finanțelor
Rob Jetten
Casa de schimb valutar / Foto: Oana Pavelescu
Frunze de tutun puse la uscat / Foto: Freepik
Contor electric / Foto: Arhivă

România, din nou în topul scumpirilor la energie din Europa

Prețul energiei electrice pe piața spot a crescut joi cu...

Tarom
Portul Constanța
BVB
La birou / FOTO: Freepik
Delphi Economic Forum Bucharest
Taxe / FOTO: Freepik
Mașină veche, o rablă / FOTO: Facebook AFM
1 Cent. Foto: Freepik.com
Leonardo Badea
ANAF / Foto: DCBusiness
Casă de schimb valutar
Microbuzele românești, prezentate la Bruxelles
Contor gaze / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Blocul din Rahova unde a avut loc explozia din cauza acumulării de gaze / Foto: Tudor Pană / Inquam Photos
Documente ANAF. Foto: Freepik.com

Obligații majore pentru firme până pe 31 octombrie

ANAF așteaptă declarațiile SAF-T și formularele de TVA...

Combină agricolă recoltează grâul / Foto / Freepik

pixel