1 milion de vizualizari pe Youtube costă cât o mașină
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
YouTube Shorts va fi disponibil în curând în România
YouTube Shorts va fi disponibil în curând în România
Tot mai multe firme sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds și video content, arată o agenție românească de marketing online. De ce buget are nevoie o firmă din România pentru a atinge 1.000.000 de vizionări pentru un anunţ pe platforma Youtube.

Cum prezența publicului din România în platforma Youtube crește de la an la an, interesant de știut este că poți atinge 1.000.000 de vizionări ale anunțului tău cu un buget aproximativ de 4.500 de euro în platforma Youtube, arată datele oferite de Canopy, în cadrul unui eveniment organizat de Google.

Online marketing-ul nu se mai rezumă doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel încât oamenii să povestească despre inițiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au.

Însă, intuitiv, multe business-uri își doresc în activitățile lor online rezultate imediate, iar faptul că totul este măsurabil crește riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co, mai arată reprezentanţii agenţiei. În România încă ne uităm foarte mult la televizor, dar vedem o schimbare la modul în care oamenii folosesc dispozitivele TV. Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creștere în ceea ce privește vizionarea de conținut pe YouTube. În Uniunea Europeană, timpul de vizionare a conținutului de pe YouTube, pe ecranul televizorului, a crescut cu 45% față de anul trecut.

 

El a cunoscut rețeta succesului într-un timp foarte scurt

Televizorul a fost adăugat ca tip de dispozitiv în „targetarea” și raportarea campaniilor în Google Ads and Display & Video 360, alături de computere, telefoane mobile și tablete. În prezent pot fi adaptate campaniile specific pentru televizoarele conectate la internet, explică Aneta Pleșa, Google Romania. O parte din acest public care vizionează conținut online pe TV face parte din ceea ce numim “light TV viewers”, cei care urmăresc mai puțin de o oră pe zi televiziunile prin cablu. Acum această audiență de poate fi accesată de către publicitari pe YouTube.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Rheinmetall vrea crearea unui consorțiu european de armament

Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...

Întâlnire crucială între Ursula von der Leyen și Xi Jinping

Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.


pixel