Politicile industriale protecţioniste, o nouă tendință globală
O analiză a BERD pe această...
Cea mai mare cifră de afaceri a generat-o în 2018 Graffiti PR (5,5 mil euro), în timp ce compania cu cea mai mare creștere (35%) a avut-o Active Power Solutions - distribuitor de servicii telecom B2B și integrator de soluții IT&C – care a ajuns ajuns la venituri de 5,3 mil. Euro.
Active Power Solutions și-a îmbunătățit semnificativ performanța financiară: numărul de clienți a crescut cu 50% în ultimele 12 luni, iar 2018 a fost, de asemenea, primul an în care serviciile integrate IT&C au generat vânzări de 1 milion de euro (18 % din cifra de afaceri).
Graffiti PR, afiliat exclusiv în România al rețelei globale Ketchum, ocupă de câțiva ani primele locuri în topul agențiilor de PR și si-a dublat numărul de consultanți odată cu preluarea pachetului majoritar de acțiuni de către antreprenorul clujean. În 2018, Graffiti PR a adăugat în portofoliul său Pernord Ricard (Absolut, Ballantines, Lillet), McDonald's, Disney, Philips Personal Health.
Noah Watches, startup-ul de design și producție de ceasuri de lemn, a ajuns în 2018 la peste 800 de clienți noi de pe toate continentele, cu un rulaj de 150.000 de euro - cea mai mare pondere în vânzările internaționale având-o SUA, UK, Germania, Italia și Franța.
Compania LIFE IS HARD a lansat un nou tip de aplicații - CityApps – o suită de soluții pentru transformarea oraselor în smart cities. Acestea sunt implementate deja în 6 orase din România, iar una dintre aplicații – City Health - a fost desemnată, recent, Soluția anului 2019 la categoria„Public Sector or Utilities” în cadrul European IT & Software Excellence Awards.
Pentru 2019, LIFE IS HARD are in dezvoltare noi module pentru okey.ro – platforma destinată start-up-urilor - dar și pentru 24broker – cea mai utilizată platformă de brokeraj în asigurări.
„2018 a însemnat creștere pentru toate companiile din grup, însă evoluția financiară este doar unul dintre indicatorii pe care îi urmărim. Suntem foarte atenți la impactul pe care îl generăm pentru mediul de business și comunități, iar 2018 a adus evoluții importante: am devenit furnizori de soluții smart city și din 2019 oferim gratuit accesul la aceste soluții tuturor orașelor sub 100.000 de locuitori. Construim modele de bună practică în industria marcomm, prin proiectele Graffiti PR premiate la multiple competiții internaționale. Suntem implicați în zona de sănătate, unde încurajăm obținerea celei de a doua opinii medicale, prin aplicația Doxtar. Susținem accesul părinților la sfat medical pediatric nonstop – prin Peditel 1791 – care a ajutat, în cei 5 ani de funcționare neîntreruptă, mai mult de 150.000 de familii, cu sfat medical pediatric gratuit”, spune antreprenorul Cătălin Chiș.
Citește și:Comerțul online în România ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O analiză a BERD pe această...
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
CEC Bank a sărbătorit în 24 noiembrie 160 de ani de la înființare, ani în...
Analistul economic Adrian...
În mod specific, compania este interesată de...
Invitat la interviurile DCNews,...
Vor dispărea aproximativ 5.000 de locuri de muncă, alte...
Astăzi vă aducem în prim-plan știrile care conturează...
Kazahstanul intenționează să...
Cererea scăzută și concurența...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...