Cea mai bună mașină electrică NU ESTE Tesla
Autor: Oana Pavelescu
Data actualizării:
Data publicării:
În ciuda faptului că a ajuns încet la revoluția electromobilității, sedanul complet electric de lux al producătorului de automobile german Mercedes-Benz, EQS, a fost clasificat de revista auto germană Auto Motor und Sport, drept „cea mai bună mașină electrică din lume”.

Așteptatul Mercedes-Benz EQS a fost dezvăluit lumii la mijlocul lunii aprilie, livrările către clienții din Europa începând în august și este chiar așteptat să ajungă și în Australia până la sfârșitul anului sau la începutul anului 2022.

EQS este modelul electric de vârf al companiei-mamă Mercedes-Benz, Daimler, iar Mercedes a oferit revistei Auto Motor und Sport un EQS pentru revizuire la sfârșitul lunii iunie.

„Inginerii au dat totul pentru ca mașina să fie cât mai confortabilă, economică și eficientă”, scrie revista. „Înseamnă asta că Tesla este bătută? Răspuns simplu este: da. Aceasta este exact direcția în care trebuie să meargă electro-mobilitatea”.

EQS este un vehicul elegant și arată ca și cum ar fi luat unele dintre elementele de design de la Tesla Model S, cu designul creat special pentru ca rezistența la vânt să fie cât mai redusă.

Interiorul modelului EQS este o deviere radicală de la standardele Mercedes-Benz, adoptând un „hiper ecran” împreună așteptatul interior de lux.

Koenigsegg experimentează combustibilul vulcanic

Nu doar Alexander Bloch de la Auto Motor und Sport a fost singurul care s-a arătat interesat de Mercedes-Benz EQS. 

Analiștii de la banca elvețiană UBS condusă de Patrick Hummel au publicat o notă cam în același timp în care Auto Motor und Sport își publica revizuirea, în care au ajuns la concluzia că EQS bate modelul Tesla S în ceea ce privește autonomia și eficiența.

Potrivit UBS, EQS se mândrește cu un consum mediu de 15,8kWh la 100 de kilometri la viteza autostrăzii germane - în jur de 130 km / h - despre care UBS spune că evidențiază „aerodinamica puternică și eficiența trenului de propulsie”.

Și, în timp ce „EQS nu atinge accelerația și viteza maximă a Tesla, gama și experiența de lux generală fac din mașină un competitor foarte puternic pentru modelul S”, concluzionează analiștii.

În ceea ce privește puterea de încărcare, Bloch a alimentat mașina la o stație de încărcare de mare viteză Ionity și a putut adăuga o autonomie de 300 de kilometri în aproximativ 15 minute, la o putere medie de încărcare de 163kW.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

BCE are undă verde pentru reducerea dobânzii

BCE are cale liberă pentru reducerea dobânzii după ce...

China a creat Vidu, capabil să concureze cu OpenAI

China intenționează să se poziționeze în fruntea...

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel