Astfel, aceste firme ale căror mașini circulă zilnic prin Capitală vor ajunge să plătească anual pentru fiecare mașină 1.900 de lei, în cazul mașinilor non-euro.
Însă, cele mai afectate firme vor fi cele de taxi. Aceste firme vor fi nevoite să plătească cel mai probabil cele mai mari taxe pentru a putea mașinile lor să circule. Astfel, în cazul în care mașinile nu sunt Euro 5, Euro 6 sau GNL, GNC sau GPL (în cazul normei Euro3), firmele de taxi vor trebui să plăteacă aeastă taxă iar acest lucru s-ar putea reflecta asupra prețului curselor.
Taxa Oxigen. Străzile unde se va circula cu restricții
Totodată, vor mai fi afectate de vinieta Oxigen, firmele de curierat, catering, și în general toți cei care au mașini poluante.
Vezi mai jos ce taxe sunt prevăzute pentru fiecare categorie de autovehicule.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Liderii din 19 state UE cer o...
Volumul cifrei de afaceri din...
Avocatul Gabriel Biriș critică...
După luni de controverse și...
O nouă schemă de fraudă fiscală...
Aurul s-a prăbușit cu aproape...
Prețurile la pompă din Capitală...
Un diamant brut spectaculos, de...
Brandul elvețiano-malaezian...
Ministerul Finanțelor a publicat luni, 21 octombrie...
Angajatorii care vor încadra...
Românii continuă să își exercite libertatea de a schimba...
Ponderea deficitului...
Construit pentru a domina skyline-ul New York-ului și a...
România se pregătește să aplice...
ANAF descoperă o fraudă de...
Comisia Europeană va propune...
CEC Bank face mai accesibilă...