Astfel, aceste firme ale căror mașini circulă zilnic prin Capitală vor ajunge să plătească anual pentru fiecare mașină 1.900 de lei, în cazul mașinilor non-euro.
Însă, cele mai afectate firme vor fi cele de taxi. Aceste firme vor fi nevoite să plătească cel mai probabil cele mai mari taxe pentru a putea mașinile lor să circule. Astfel, în cazul în care mașinile nu sunt Euro 5, Euro 6 sau GNL, GNC sau GPL (în cazul normei Euro3), firmele de taxi vor trebui să plăteacă aeastă taxă iar acest lucru s-ar putea reflecta asupra prețului curselor.
Taxa Oxigen. Străzile unde se va circula cu restricții
Totodată, vor mai fi afectate de vinieta Oxigen, firmele de curierat, catering, și în general toți cei care au mașini poluante.
Vezi mai jos ce taxe sunt prevăzute pentru fiecare categorie de autovehicule.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Dolarul sub presiune, aurul...
Combaterea evaziunii fiscale...
BMW începe luna viitoare să...
Trump și Xi pregătesc...
Robert Redford, actorul și regizorul american care a...
Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...
Șeful ANAF a venit cu precizări după ce în spațiul...
Păpușile Labubu au devenit un...
Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din...
Curtea Constituțională a României a emis Decizia nr....
Fermierii vor putea modifica...
Producția industrială din...
Tot mai mulți români nu își pot...
Bursa de Valori București...
Bruxelles-ul amână noul pachet...
Dolarul a coborât la cel mai...
Reguli mai stricte până în...
Bitcoin a crescut cu 4%...
ANAF a publicat informații...
România importă masiv și...
Fostul ministru PSD al Muncii...