Pe masa Guvernului: bani din fondul de rezervă, autostrăzi și protecția populației
Pe masa Executivului se află...
Astfel, aceste firme ale căror mașini circulă zilnic prin Capitală vor ajunge să plătească anual pentru fiecare mașină 1.900 de lei, în cazul mașinilor non-euro.
Însă, cele mai afectate firme vor fi cele de taxi. Aceste firme vor fi nevoite să plătească cel mai probabil cele mai mari taxe pentru a putea mașinile lor să circule. Astfel, în cazul în care mașinile nu sunt Euro 5, Euro 6 sau GNL, GNC sau GPL (în cazul normei Euro3), firmele de taxi vor trebui să plăteacă aeastă taxă iar acest lucru s-ar putea reflecta asupra prețului curselor.
Taxa Oxigen. Străzile unde se va circula cu restricții
Totodată, vor mai fi afectate de vinieta Oxigen, firmele de curierat, catering, și în general toți cei care au mașini poluante.
Vezi mai jos ce taxe sunt prevăzute pentru fiecare categorie de autovehicule.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pe masa Executivului se află...
Fiscul clarifică tratamentul...
BNR avertizează că un document fals care poartă sigla...
ANAF schimbă regulile pentru...
Românii cheltuiesc tot mai mult...
Patru firme înrudite au creat un circuit economic fals...
Zi mixtă pentru moneda...
Arm ar putea intra în producția...
Industria germană revine pe creștere: comenzile pentru...
SUA accelerează controlul...
„Mafia gunoaielor” din...
Sfârșitul „războiului” Epic vs....
Curtea Constituțională a...
Majorarea taxelor nu a fost o...
Bursele asiatice și americane...
Firmele din România se...
Înmatriculările auto au crescut...
Prețurile producției...