Obiceiuri noi la români. Aplicațiile mobile, un instrument util

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Vor să fie la curent cu toate noutățile
Vor să fie la curent cu toate noutățile
Aproape două treimi (61%) dintre români folosesc o aplicaţie de mobil "aproape întotdeauna" sau "uneori" pentru a rezerva zboruri sau cazare, iar principalele motive pentru care turiştii aleg să descarce o aplicaţie de travel sunt un rating bun afişat în magazinele de aplicaţii şi recomandările unui prieten sau membru de familie, reiese dintr-un studiu de piaţă, publicat joi de către o companie de tehnologie. 

Studiul realizat de Travelport arată că 77% dintre călătorii de business şi 53% dintre cei de leisure au folosit un dispozitiv mobil pentru a rezerva o cameră de hotel. De asemenea, mai mult de jumătate dintre toţi turiştii (57%) consideră important ca o aplicaţie de mobil să le ofere posibilitatea de a achiziţiona şi servicii conexe activităţii de zbor sau cazare.

Care sunt așteptările

Potrivit sursei citate, 66% dintre călătorii de business şi 48% dintre turiştii care călătoresc în scop personal sunt de părere că este important ca o aplicaţie de mobil să aibă opţiunea de live chat.

Totodată, 56% dintre turişti aşteaptă să primească informaţii despre eventualele dificultăţi ce pot apărea în timpul unei călătorii, prin intermediul notificărilor 'push', înainte de check-in, iar 52% se aşteaptă ca aceste notificări să fie transmise în ziua călătoriei.

Din punctul de vedere al companiilor din domeniu, un studiu similar realizat în 2018 dezvăluia faptul că doar 8% dintre acestea considerau că o strategie de dezvoltare a aplicaţiilor mobile este importantă pentru succesul lor viitor, în timp ce prezentul studiu arată că, în 2019, o astfel de strategie este considerată cheia dezvoltării tuturor afacerilor.

Citește și Metrorex vrea aplicație mobilă. Cui va folosi

În acelaşi timp, 38% din companiile aeriene şi 72% dintre cele de travel sunt conştiente că nu investesc suficient în serviciile oferite prin intermediul dispozitivelor mobile. În acest context, 83% dintre operatorii aerieni si 77% dintre celelalte companii din turism şi-au exprimat intenţia de a creşte investiţiile în aplicaţii mobile, cu scopul de a creşte interesul pentru brand şi produsele lor, dar şi a vânzărilor şi atragerea unor noi clienţi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Tichete de masă / Foto: DCBusiness
Darea în plată

Darea în plată, atacată la CCR! Ce a decis Curtea

Curtea Constituțională a României a decis că Legea darii...

Schimb valutar / Foto: Unsplash
Lingouri de aur / sursa foto: Freepik.com

Investitorii revin pe piața aurului înaintea deciziei Fed

Aurul revine peste 4.000 de dolari uncia, după ce a...

Fermă de vaci de lapte / Foto: Freepik
Dumitru Chisăliță / Foto: Agerpres

Tot ce trebuie să știi despre un card de credit

Un card de credit este o linie de finanțare oferită de...

Panouri solare. Freepik.com
Trump retrage o mare parte din militarii americani de la Kogălniceanu
CCR
ING Bank

ING taxează tranzacțiile de gambling efectuate cu cardul

ING Bank introduce comisioane speciale pentru plățile...

Bani
Muncitor într-o uzină Mercedes
OpenAI
Consultant fiscal / Foto: Freepik
OMV Petrom
Alexandru Nazare
Topul Național al Firmelor
Sala de ședință din clădirea Guvernului
Curs valutar / Freepik.com
Banca Transilvania / FOTO: Pagina de Facebook a BT

pixel