Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Proiectul a fost transmis de către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor împreună cu CNAIR, în calitate de beneficiar al finanţării nerambursabile alocate în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, la data de 22 noiembrie 2019.
"La 22 noiembrie 2019, România a prezentat Comisiei o cerere pentru un proiect major care prevede o contribuţie din partea Fondului de coeziune pentru "Construcţia variantei de ocolire Bacău", selectat de către autoritatea de management pentru axa prioritară 1, "Îmbunătăţirea mobilităţii prin dezvoltarea reţelei TEN-T si a metroului" din cadrul programului operaţional "Infrastructura Mare". România a furnizat Comisiei toate informaţiile necesare, inclusiv cele referitoare la aspectele de mediu.
Obiectul proiectului Varianta de ocolire Bacău este reprezentat de acordarea finanţării nerambursabile către CNAIR, în vederea realizării a 30,842 km de drum nou, din care 16,269 km de autostrada, 7 poduri, 9 pasaje, 1 nod rutier şi 7 intersecţii. La finalizarea implementării, varianta de ocolire Bacău va conduce la realizarea unor economii semnificative de timp, prin reducerea timpului de călătorie pentru automobile şi pentru autovehiculele grele", precizează Bode.
Florin Cîțu și ambasadorul SUA, discuții pe tema investițiilor în infrastructură
Valoarea totală a proiectului este de 968,781 milioane de lei, din care valoarea totală eligibilă, finanţată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, este 811,102 milioane de lei (85% din valoarea totală eligibilă aprobată - 689,437 milioane de lei este asigurată din Fondul de Coeziune, iar 15% în valoare de 121,665 milioane de lei va fi finanţată din bugetul beneficiarului).
"Este încă o dovada a faptului ca Moldova nu e uitată. Astfel, prima porţiune de autostradă pentru zona Moldovei, şi anume Varianta de ocolire a Bacăului, beneficiază începând de astăzi de finanţare europeană. Şi asta în condiţiile în care, anul trecut, vechea guvernare PSD a trimis CE documentaţii incomplete, fără planuri de management de mediu, pentru mai multe obiective de infrastructură. De data aceasta, reprezentanţii europeni au găsit parteneri de dialog şi iată că munca de echipă şi seriozitatea cu care sunt transmise datele şi informaţiile solicitate de către Comisie dau roade", a mai arătat ministrul Transporturilor, Lucian Bode.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...