ANAF se uită la vânzările second hand. Când plătești taxe și când nu
Vânzarea bunurilor personale...
Podul a fost construit pe modelul construcţie-operare-transfer (BOT) şi va fi operat de sectorul privat până în 2026. Podul de trei miliarde de dolari a fost inaugurat în august 2016 şi reprezintă un segment esenţial al autostrăzii Marmara Nord.
Astaldi, care are peste 10.500 de angajaţi, spera să vândă construcţia pentru a-şi întări nivelul lichidităţilor şi a-şi reduce datoria. La data de 30 iunie 2018, Astaldi avea datorii totale în valoare de 2,5 miliarde euro.
Firma italiană vrea să ajungă la un acord cu consorţiul chinez până la sfârşitul anului, susţin sursele. Acestea adaugă că partea chineză ar putea evalua operaţiunile la aproximativ un miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Vânzarea bunurilor personale...
Președintele României a semnat...
Negocierile de pace dintre...
Programul Rabla Auto 2025 se...
Un investitor în bitcoin vrea...
Fermierii români vor beneficia de un sprijin financiar...
Producătorul german Quantum...
Bruxelles ia în calcul...
Moneda națională a înregistrat...
Creşterea accentuată a...
Criza energetică declanșată în...
Ministerul Finanțelor...
Producția industrială a...
Veşti bune pentru românii care au credite în lei...
Pensia medie lunară a crescut...
În trimestrul III al anului 2025, rata de ocupare a...
Bursa de la New York a închis...
Ministerul Finanțelor...
BCE menține dobânzile pe...
Producătorii auto din Germania...
Cum a redus Grecia deficitul de...
Bursa de la București începe...
Senatul dezbate şi votează,...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...