Mai puțină carne de porc din import: România investește în ferme de suine
Ministerul Agriculturii mizează...
Podul a fost construit pe modelul construcţie-operare-transfer (BOT) şi va fi operat de sectorul privat până în 2026. Podul de trei miliarde de dolari a fost inaugurat în august 2016 şi reprezintă un segment esenţial al autostrăzii Marmara Nord.
Astaldi, care are peste 10.500 de angajaţi, spera să vândă construcţia pentru a-şi întări nivelul lichidităţilor şi a-şi reduce datoria. La data de 30 iunie 2018, Astaldi avea datorii totale în valoare de 2,5 miliarde euro.
Firma italiană vrea să ajungă la un acord cu consorţiul chinez până la sfârşitul anului, susţin sursele. Acestea adaugă că partea chineză ar putea evalua operaţiunile la aproximativ un miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Agriculturii mizează...
Apel ANAF pentru o conformare...
Curs valutar BNR, 6 august...
Cifra de afaceri din comerţul...
Impactul platformelor non-UE:...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...
Sistemul Național de Import –...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
OpenAI ar putea ajunge la o...
BRD, anunţ important pentru...
ANAF a pus în transparenţă un...
Ion Iliescu, fost președinte al României, a decedat la spitalul Prof. Dr....
Bursa de la Bucureşti a închis...
Furia sindicală: Salariații se...
Curs valutar BNR, 5 august 2025.
BNR anunță: Scădere ușoară a...
Preţurile imobiliarelor...
Ziua de 7 august 2025 a fost declarată zi de doliu...
CNIR lansează o versiune...