Proiectul Ro-HydroHub. Câciu: ”Este un model care trebuie perpetuat”
La Palatul Victoria, a fost...
Reducerile de personal vor fi realizate în următorii cinci ani şi vor fi afectaţi mai ales angajaţii din sectorul administrativ, a anunţat directorul financiar Levin Holle, în timp ce anul acesta vor desfiinţate aproximativ 1.500 de locuri de muncă.
Compania germană se aşteaptă în acest an la un profit înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) de aproximativ un miliard de euro, după ce în martie previzionase peste un miliard de euro. Veniturile ar urma să fie în linie cu cele de anul trecut, 45 miliarde de euro, cu două miliarde de euro mai puţin decât prognoza anterior.
În primul semestru din 2024 Deutsche Bahn a raportat pierderi nete de 1,2 miliarde de euro, în timp ce a investit patru miliarde de euro în reţeaua sa feroviară şi în servicii, o creştere de 35% faţă de anul trecut.
Starea căilor ferate din Germania a ajuns în atenţia internaţională în timpul turneului Euro 2024, fanii plângându-se de trenurile aglomerate şi perturbările apărute în timpul călătoriei.
Chiar dacă operatorul de stat Deutsche Bahn a cumpărat sute de trenuri moderne de mare viteză ICE în ultimii ani, multe tronsoane de cale ferată, macazuri şi alte infrastructuri au nevoie de reparaţii sau modernizări.
Datoria companiei se ridică la 33 miliarde de euro, dar Deutsche Bahn se aşteaptă să primească de la Guvern rambursări de miliarde de euro, conform noului program de sprijin pentru plăţi anticipate pe rutele renovate.
"Această finanţare va avea impact asupra numerarului şi profitului în semestrul doi din 2024", a afirmat directorul general Richard Lutz, fără a preciza suma exactă pe care o aşteaptă.
***
Operatorul feroviar german Deutsche Bahn a anunţat că va închide timp de cinci luni principala magistrală feroviară care face legătură între centrul financiar Frankfurt şi sudul ţării, pentru a putea efectua lucrări de modernizare în valoare de 1,3 miliarde de euro, informează Reuters.
În prezent, magistrala feroviară Frankfurt - Mannheim este congestionată şi întârzierile apărute pe acest sector pot avea un impact major în alte părţi din reţeaua feroviară germană, care se întinde pe 33.000 de kilometri, precum şi asupra trenurilor din ţările vecine, precum Elveţia şi Franţa.
Starea căilor ferate din Germania a ajuns în atenţia internaţională în timpul turneului Euro 2024, fanii plângându-se de trenurile aglomerate şi perturbările apărute în timpul călătoriei.
Chiar dacă operatorul de stat Deutsche Bahn a cumpărat sute de trenuri moderne de mare viteză ICE în ultimii ani, multe tronsoane de cale ferată, macazuri şi alte infrastructuri au nevoie de reparaţii sau modernizări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
La Palatul Victoria, a fost...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...