"Deși inițial am fost rezervat (ca mare parte a târgoviștenilor), este o veste excelentă pentru industria dâmbovițeană, poate cea mai bună din ultimele 3 decenii, în condițiile în care, o infuzie de capital de câteva sute de milioane de euro, va reașeza orașul nostru pe harta metalurgiei europene, iar producătorul de oțel va redeveni principalul pion al economiei locale, cu beneficii multiple, de la crearea locurilor de muncă, de ordinul miilor, atât directe, cât și indirecte, până la recâștigarea unui mare contribuabil la bugetul local.
Reamintesc că grupul 'Beltrame' a prezentat planul de investiții care vizează activele COS Târgovişte, plan care presupune un aport financiar de peste 400.000.000 euro, conturându-se astfel poate cea mai mare investiție din judeţul Dâmboviţa de după Revoluţia din decembrie 1989 și realizarea uneia dintre cele mai moderne capacități de producție a oțelului din Europa, cu respectarea strictă a legislației de protecție a mediului.
Referitor la demersurile din viitorul apropiat, sunt convins ca investitorul va face pașii necesari în vederea reluării producției de oțel, de la angajarea treptată a personalului, până la investițiile substanțiale în retehnologizare prezentate în urmă cu aproximativ o lună", a anunţat Cristian Stan, primarul municipiului Târgovişte, într-o postare pe Facebook.
Mașinile Lada au fost un simbol al autosuficienței Rusiei în timpul Războiului Rece.
Miercuri, fabricile Lada au fost oprite din cauza sancțiunilor occidentale care au privat compania de piesele și consumabilele de care are nevoie pentru a produce mașini, potrivit unor persoane familiarizate cu această chestiune. Mii de muncitori au fost trimiși în concediu.
Perturbarea arată cum economia Rusiei începe să resimtă sancțiunile pe care Occidentul le-a impus Moscovei după ce Vladimir Putin a decis să invadeze Ucraina. Excluderea Rusiei din sistemul de plăți interbancare Swift a îngreunat tranzacțiile companiilor rusești cu furnizorii. Rutele de aprovizionare, în special prin Ucraina, sunt închise, iar devalorizarea rublei a făcut ca plata pieselor din afara Rusiei să fie mult mai scumpă.
O astfel de oprire era cândva de neconceput. În perioada sovietică, compania mamă a Lada, AvtoVAZ, a ridicat o fabrică uriașă pe malul Volgăi, capabilă să hrănească un lanț de aprovizionare autohton.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.
Cristina Popescu, directorul...
Șocul comercial declanșat de...
Numărul firmelor dizolvate, în scădere cu 8,73% în...
China acuză SUA de abuz...
Producţia de ţiţei a României a scăzut cu 7, 6% în...
Cifrele săptămânii de la Bursa...
Potrivit unui studiu, circa 15%...
Ucraina ar putea avea nevoie să importe până la 6,3...
Preşedintele Renault,...
Un avion Boeing destinat Chinei...
Numărul locuinţelor asigurate...
Redacţia DC Business vă urează...
Grupaj de ştiri.
În noile condiții generate de războiul tarifelor,...
Indicele dolarului scade sub pragul de 100, în timp ce aliați tradiționali...
Cererea globală de cupru explodează: investiții de peste...
Volkswagen ar putea muta o...