Cum câștigă teren companiile aeriene low-cost
Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Călătorie
Călătorie
Companiile aeriene low-cost atacă acum piața zborurilor pe distanțe lungi.

Companiile aeriene low-cost câștigă tot mai mult teren în fața marilor companii istorice. După ce au ocupat cele mai aglomerate rute pe distanțe medii, aceste firme de transport vizează acum zboruri pe distanță lungă. 

Au șanse de reușită? Analiștii consideră că da, din moment ce ofertele nu pot deloc ignorate. În ultimă instanță, companiile low-cost propun mai multe destinații, mai îndepărtate și la prețuri atractive. Poți rezista în fața unei asemenea tentații? Greu. Iată cum, avioanele companiilor aeriene low-cost sunt în permanență pline și ocupă tot mai mult spațiu pe o piață dominată până de curând de giganții transportului aerian.

Spre exemplu, foarte tânăra companie norvegiană Norse Atlantic Airways va oferi zboruri directe între Paris și Los Angeles. Va fi a treia conexiune transatlantică de la Roissy Charles-de-Gaulle, după Miami și New York. Zborurile directe între Big Apple și cele două aeroporturi din capitala franceză ating cote record.

Prin urmare, concurența face furori. Air France și Delta se confruntă acum cu oferte atât de la istoricul United, cât și de la American Airlines, dar și de la La Compagnie (sau La Compagnie Boutique Airline) și trei companii low-cost: Norse, Jet Blue și franceză French Bee. Vești bune pentru clienți, deoarece prețurile zborurilor Paris-New York este puțin probabil să crească.

În acest context de concurență puternică, Air France nu intenționează să fie depășită și răspunde cu propria sa companie aeriană low-cost, Transavia. Prin urmare, aceasta ar trebui să ofere zboruri către Dakar, Senegal, din Paris, Lyon, Bordeaux, Toulouse și Marsilia. Transavia vrea să concureze și cu Emirates, cu o rută Lyon-Dubai. O destinație care va fi deservită în această iarnă și din Marsilia, ca răspuns preventiv la Air Arabia. În august anul trecut, Ryanair a doborât un nou record pentru numărul de pasageri: 18,9 milioane într-o singură lună. În Franța, liderul european low-cost deservește acum 26 de aeroporturi. Compania ar trebui să pună în vânzare 5,7 milioane de locuri în sezonul de iarnă doar pe rutele sale către Franța.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Schimbări pe WhatsApp: Ce se va întâmpla în luna iunie

Care sunt surprizele lunii iunie. Un detaliu: multă...

Incendiile care au aprins prețul petrolului

Cursul petrolului a încheiat în creștere ultima sesiune...

De ce cumpără SUA milioane de barili de petrol. Analiză

Procedând ca atare, Statele Unite rezolvă, practic, două...

Vânzarea terenurilor extravilane. Se schimbă regulile

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Şomajul rămâne la un nivel îngrijorător în Franţa

Veştile nu sunt bune pentru cea de-a doua mare economie...

Date de ultimă oră privind cifra de afaceri din industrie

Informațiile vin de la Institutul Național de Statistică. 

Orezul va deveni mai scump, pe fondul fenomenelor meteo

Diferite probleme care țin, în mare parte, de fenomene...


pixel