Proiectul Ro-HydroHub. Câciu: ”Este un model care trebuie perpetuat”
La Palatul Victoria, a fost...
Cereale... la cină! O idee care, chiar dacă nu poate fi considerată absurdă, este cel puțin ciudată, stranie. Mai ales că a fost lansată de CEO-ul companiei americane Kellogg's, un gigant al cerealelor, care comercializează în special Frosties, Coco Pops și chiar Honey Pops.
Întrebat la postul de televiziune CNBC în legătură cu strategia grupului, Gary Pilnick s-a declarat încântat de faptul că ”25% din consumul de cereale s-a mutat în afara orelor pentru micul dejun. Mulți, foarte mulți le consumă la cină”, a spus managerul.
Mai mult, el consideră că această ”tendință nu va face decât să prindă viteză”, în condițiile în care ”consumatorii trăiesc sub presiunea” inflației.
„Facem reclamă la cereale pentru masa de seară”, a spus el, asigurând că lucrurile chiar sunt reale. „Dacă te gândești la costul cerealelor pentru o familie, comparativ cu ce alte produse ar putea mânca, este mult mai accesibil”, a adăuga, asigurând că „prețul unui bol de cereale cu lapte și fructe este mai mic de un dolar”.
Produse foarte dulci
Dacă ideea i-ar putea încânta pe copiii care ar prefera la cină orice altceva în afară de spanac, ea a provocat un val de critici, pe rețelele de socializare, la adresa companiei Kellogg’s și a produselor pe care le comercializează. „Când sunt mulți oameni care nu au ce pune pe masă, să promovezi ideea că o farfurie cu cereale la cină este o bună soluție nu este în regulă”, a scris un utilizator pe rețeaua X.
„Am mâncat deseori cereale la cină”, a remarcat un alt utilizator. ”Dar nu din dorința de a economisi sau pentru că nu îmi permiteam altceva. Din cauza depresiei m-am aruncat în cutia cu cereale”, a explicat el. ”Simt deja cum diabetul mă pândește prin apropiere”, a comentat un altul.
Un lucru este însă cert: consumul de cereale la cină nu este neapărat cea mai bună idee din punct de vedere nutrițional. Aceste produse ultraprocesate sunt „în general foarte dulci”, arată un sondaj al asociației de consumatori CLCV privind cerealele destinate copiilor. Pentru un preț mai ieftin pe kilogram și pentru a fi mulțumit, este mai bine să apelezi la paste, de exemplu.
Dacă afirmațiile lui Gary Pilnick au provocat indignare, ele fac parte dintr-o strategie de comunicare pe care compania a lansat-o deja, scrie cotidianul economic Le Figaro. Încă din 2022, în cadrul unei competiții, directorul de marketing al Kellogg's, Sadie Garcia, a lăudat cerealele la cină, „o opțiune care nu te ține cu orele în fața aragazului, se prepară rapid, oferind posibilitatea de a petrece mai mult timp cu familia”, spunea ea în urmă cu ceva timp.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
La Palatul Victoria, a fost...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...