Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Livrările au scăzut luna trecută la 458.054 unităţi, în condiţiile în care vânzările de autoturisme cu motoare diesel au înregistrat o scădere de 21,4%, a anunţat joi Asociaţia Producătorilor şi Comercianţilor de Automobile din Regatul Unit (SMMT). În topul celor mai bine vândute modele în martie se află Ford Fiesta, Vauxhall Corsa, Volkswagen Golf, Mercedes-Benz A Class şi Nissan Qashqai.
"Martie este un barometru cheie pentru vânzările de maşini noi, deci acest declin este clar un motiv de îngrijorare. În timp ce producătorii continuă să investească în modele atractive, dotate cu tehnologie de ultimă oră, pentru ca Marea Britanie să obţină toate avantajele din aceste evoluţii, avem nevoie de o piaţă auto solidă, care să încurajeze adaptarea noilor tehnologii. Aceasta înseamnă politici de sprijinire, în special în domeniul impozitării vehiculelor şi al subvenţiilor acordate, pentru ca aceia care cumpără să aibă încredere să investească într-o maşină nouă care le îndeplineşte cel mai bine necesităţile. Mai presus de asta, avem nevoie urgent să încheiem perioada de incertitudini cu privire la Brexit şi să ajungem la un acord privind viitoarele relaţii comerciale", a afirmat şeful SMMT, Mike Hawes.
Citește și: Dacia, favorita bulgarilor pentru al 6-lea an consecutiv
În primele trei luni din acest an, Dacia a vândut pe piaţa britanică 10.296 vehicule, în creştere cu 52,13% faţă de perioada similară din 2018, când a înmatriculat 7.182 de unităţi. În 2018, Dacia a vândut pe piaţa britanică 24.169 vehicule, în scădere cu 3,90% faţă de 2017, când a înmatriculat 25.149 de unităţi.
Vânzările de autoturisme noi în Marea Britanie au înregistrat anul trecut un recul de 6,8%, cea mai puternică scădere anuală înregistrată după criza financiară din 2009, din cauza incertitudinilor cu privire la Brexit şi a reducerii cererii pentru autoturismele cu motor diesel.
Aproximativ 2,37 milioane de noi autoturisme au fost înmatriculate în 2018, comparativ cu 2,54 milioane în 2017 şi 2,69 milioane în 2016, în condiţiile în care cererea pentru autoturisme cu motoare diesel a înregistrat o scădere de 31,7% anul trecut, în linie cu tendinţele din Europa.
Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Franţei, Italiei şi Spaniei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...