Intervenţie de urgenţă pe lacul Bicaz, după inundaţii
Buzoianu: Am cerut Hidroelectrica şi Apele Române,...
Daimler este printre marii producători auto care au fost nevoiţi să-şi reducă producţia în 2021, din cauza crizei de cipuri pentru industria auto.
"În urma închiderii fabricii care furniza semiconductori în Malaezia şi în alte regiuni, dificultăţile au devenit acum şi mai accentuate, astfel încât vânzările noastre în trimestrul trei din 2021 vor fi probabil semnificativ sub nivelul înregistrat în precedentele trei luni", a afirmat directorul general al Daimler, Ola Kaellenius, într-un interviu acordat publicaţiei Automobilwoche.
Kaellenius nu a specificat modul în care va fi afectată producţia din cauza deficitului de cipuri. Săptămâna aceasta, producţia a fost oprită parţial sau total la fabricile Daimler din Rastatt (Germania) şi Kecskemet (Ungaria). De asemenea, producţia uzinei din Bremen era deja oprită şi se lucra cu program de lucru redus la unitatea din Sindelfingen, ambele în Germania.
Şi producătorii auto americani Ford şi General Motors au anunţat joi reducerea producţiei din cauza deficitului de semiconductori.
Totuşi, Kaellenius s-a declarat încrezător că Daimler este mai bine pregătită decât înainte de pandemie pentru problemele cu care se confruntă lanţurile de aprovizionare.
Daimler a extins contractele la serviciile sale de leasing, pentru a atenua temerile clienţilor care aşteaptă sosirea noilor maşini pe care le-au comandat, a explicat şeful grupului german.
Citește și Mercedes oprește producția din Ungaria
Kaellenius s-a abţinut să estimeze când se va încheia deficitul de semiconductori, spunând că nu se poate previziona, din cauza problemelor cu care se confruntă lanţurile de aprovizionare, în special în Malaezia.
"Ceea ce este important este că există o cerere ridicată pentru maşini. La un moment dat, problema cipurilor va fi de asemenea rezolvată", a explicat şeful Daimler.
Vânzările Mercedes-Benz au urcat cu 27% în trimestrul doi din 2021, cu un avans de 54% în Europa, a doua mare piaţă a Daimler, după China. Compania anunţa în iulie că se aşteaptă ca pe ansamblul acestui an vânzările să fie în linie cu nivelul din 2020, după ce anterior a previzionat livrări mai ridicate decât cele de anul trecut.
Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart. În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Buzoianu: Am cerut Hidroelectrica şi Apele Române,...
Ministerul Energiei împreună cu...
România va dispune, până la sfârşitul acestui an, de...
Ministrul Finanţelor,...
Directoratul Naţional de...
Incendiu la un depozit de...
Ultimele informaţii despre...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a închis în scădere pe majoritatea indicilor...
- TVA mai mare, carburanți mai...
Direcția Generală Antifraudă Fiscală acționează...
Curs valutar BNR, 1 august.
Populația afectată de...
Cu puține zile în urmă, România...
ANAF a publicat calendarul...
Preşedintele SUA a semnat un...