Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
„Ca parte a dezvoltării noii sale strategii de cinci ani, Adidas a finalizat evaluarea alternativelor strategice pentru Reebok. Ca urmare a acestei evaluări, compania a decis să înceapă procesul de vânzare a Reebok. În viitor, Adidas AG intenționează să își concentreze eforturile pe consolidarea în continuare a poziției de lider, pe care mărca Adidas o deține pe piața globală de articole sportive ”, se arată în declarația companiei germane.
Citește și: A1 Sibiu-Nădlac, A1 București-Pitești și A2 Cernavodă-Constanța vor avea spații de servicii
Adidas a declarat că își va concentra eforturile pe consolidarea propriei mărci pe piața globală de articole sportive, relatează CNN. "Oportunitățile de creștere pe termen lung din industria noastră sunt foarte atractive, în special pentru brandurile sportive de renume", a declarat CEO-ul Adidas, Casper Rorsted, acesta adăugând "După o analiză atentă, am ajuns la concluzia că mărcile Reebok și Adidas își vor putea atinge mai bine potențialul de creștere dacă se vor dezvolta independent. În lunile următoare vom lucra din greu pentru a asigura un viitor de succes pentru marca Reebok și pentru echipa din spatele acesteia. ”
Acțiunile colosului german au scăzut cu 1%, după publicarea anunțului de vânzare. Adidas a achiziționat din Reebok International Ltd în 2006 pentru 3,8 miliarde de dolari.
De-a lungul anilor, Adidas nu a reușit să facă marca extrem de profitabilă. Abia în 2018, Reebok a revenit pe profit, iar în 2019 vânzările au înregistrat o creștere de 2 procente. Anul trecut, valoarea activului Reebok a fost estimată de Adidas la 1 miliard de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...