Șeful Renault intenționează să REDUCĂ costurile
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Renault analizează separarea afacerii cu mașini electrice prin ofertă publică
Renault analizează separarea afacerii cu mașini electrice prin ofertă publică
Producătorul auto francez Renault ar putea fi nevoit să extindă reducerile de costuri de două miliarde de euro anunţate deja, pentru a-şi reveni de pe urma crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19), a informat noul director general Luca de Meo într-o notă internă văzută de Reuters.

De Meo a explicat că Renault ar trebui să ia ca model modul în care s-a redresat rivalul PSA, producătorul maşinilor Peugeot, care s-a concentrat în ultimii ani pe reducerile de costuri şi producerea unei game de vehicule mai profitabile.

Deja Renault a anunţat pentru următorii doi ani reduceri de costuri de două miliarde de euro, inclusiv prin concedieri.

Rugat să comenteze nota internă, un purtător de cuvânt al Renault a precizat că De Meo lucrează la un plan de transformare a companiei, care se va concentra mai mult pe profitabilitate în loc de volumele de vânzări.

Criza provocată de Covid-19 costă industria auto globală miliarde de dolari

Săptămâna trecută, Renault a anunţat un plan destinat reorganizării grupului în jurul mărcilor sale, şi nu în funcţie de zone geografice, pe care le va regrupa în patru unităţi de business: Renault, Dacia, Alpine şi New Mobility. Potrivit Renault, acest proiect vizează crearea unei structuri organizaţionale mai simple şi mai orientate spre rezultate, dar care să întărească coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor grupate pe mărci.

De Meo urmează să dezvăluie în ianuarie planul său strategic pentru Renault.

Statul francez deţine 15% din Renault, care a raportat anul trecut pierderi nete de 141 milioane de euro.

Producător de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule, în 2019.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

FMI încearcă să calmeze "optimismul exagerat" al pieţelor

Fondul Monetar Internaţional a transmis un avertisment...

Bulgari a dezvăluit cel mai subțire ceas din lume VIDEO

Poate una dintre trăsăturile specifice sau ciudățeniile...

Ceasurile elvețiene iau cu asalt India

Producătorii de ceasuri elvețieni lansează un atac...

PANZANI dorește să intre la Bursa de Valori din Amsterdam

Fondul de investiții CVC a anunțat că vrea să se alăture...

Băncile europene cer să fie declarate sectoare strategice

Băncile europene fac un apel către Uniunea Europeană...

Cum pot fi lansate noi cazinouri în România?

În jocurile de noroc, concurența este un element...

Șeful Stellantis își apără salariul de 36,5 milioane de euro

”Ca un jucător de fotbal, există un contract”, a...

Incendiu de proporții la Bursa de la Copenhaga

Un incendiu care a devastat vechea clădire a bursei de...


pixel