Facebook lansează "Reels". MUTARE cu care vrea să recupereze cota de piaţă
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Facebook îţi BLOCHEAZĂ contul dacă nu ai activat această OPȚIUNE / Foto: Pexels
Facebook îţi BLOCHEAZĂ contul dacă nu ai activat această OPȚIUNE / Foto: Pexels
Facebook lansează "Reels", funcţia de videoclipuri scurte.

Facebook lansează funcţia sa de videoclipuri scurte Reels în peste 150 de ţări, a anunţat marţi proprietarul său, Meta Platforms, o mişcare pentru extinderea formatului său de conţinut cu cea mai rapidă creştere, informează Reuters.

Gigantul social media, care a pierdut recent o treime din valoarea de piaţă după un raport sumbru al câştigurilor, a evidenţiat Reels drept o prioritate cheie.

Meta a lansat Reels pe Instagram în 2020 şi pe Facebook în 2021 ca răspuns la aplicaţia de videoclipuri scurte TikTok, deţinută de gigantul tehnologic chinez ByteDance, a cărei popularitate a explodat.

"Reels este deja, de departe, formatul nostru de conţinut cu cea mai rapidă creştere, iar astăzi îl punem la dispoziţia tuturor pe Facebook la nivel global", a anunţat marţi CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facebook.

Compania, potrivit căreia conţinutul video reprezintă în prezent jumătate din timpul petrecut de oameni pe Facebook, a anunţat, de asemenea, noi modalităţi pentru creatori de a obţine câştiguri prin funcţia Reels.

Citeşte şi: Factură URIAŞĂ la curent primită de Ştefan Mandachi pentru un restaurant

De asemenea, compania a anunţat că îşi extinde în mai multe ţări programul de acordare de bonusuri creatorilor şi că testează reclamele suprapuse prin bannere şi stickere pentru creatori astfel încât aceştia să obţină venituri din reclame.

Meta a declarat la anunţarea celor mai recente rezultate financiare că s-a confruntat cu probleme din cauza modificărilor aduse de Apple la sistemul său de operare în ceea ce priveşte confidenţialitatea, care au îngreunat pentru branduri targetarea şi măsurarea reclamelor pe Facebook şi Instagram. De asemenea, a invocat probleme macroeconomice, cum ar fi perturbări în lanţul de aprovizionare.

Luna trecută, gigantul tehnologic înfiinţat în urmă cu 18 ani a avertizat de asemenea că se aşteaptă la o încetinire a creşterii veniturilor în trimestrul următor din cauza concurenţei sporite pentru timpul utilizatorilor şi a unei schimbări de orientare către funcţii precum Reels, care generează mai puţine venituri.

În anunţul său de marţi, Meta a anunţat de asemenea că va implementa actualizări pentru ca utilizatorii să folosească Facebook Reels în noi locaţii, cum ar fi în funcţia "Poveşti" (Stories), în fila "Watch" şi în partea de sus a "Fluxului" (News Feed). 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

BNR: Câţi bani au românii în depozitele bancare

Banca Naţională a României a publicat cifrele privind...

Start-Up Nation. Condiții noi pentru cei care vor să aplice

Ministerul Economiei și Antreprenoriatului propune o...

ANOFM: Încep 139 de programe de formare profesională

139 programe de formare profesională vor începe în luna...

Florin Georgescu (BNR): Avem un capitalism semi-socialist

Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...

ANPC verifică magazinele online Temu și Shein

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...

Directorul JPMorgan, vești bune despre economia americană

Anul trecut, banca pe care o conduce Jamie Damon, a...

Deturnare de ... aluminiu la Bursa Metalelor de la Londra

Nu a durat mult până când cineva a găsit o modalitate de...


pixel