Ford şi-a schimbat planurile privind maşinile vândute în Europa
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Ford
Ford
Modificare a strategiei constructorului de autovehicule. 

Ford Motor reevaluează strategia sa pentru piața europeană, luând în considerare să ofere mașini hibride și alimentate cu gaz și după 2030, o schimbare față de planul inițial de a vinde doar vehicule complet electrice (EV), conform anunțului făcut joi de producătorul auto american, citat de Reuters.

În 2021, compania și-a prezentat planurile pentru o gamă de vehicule complet electrice în Europa până la finalul deceniului.

"Având în vedere încetinirea adoptării vehiculelor electrice în Europa, credem că este necesar să oferim clienților și după 2030 opțiuni de vehicule alimentate cu motoare cu combustie internă (ICE) și mașini hibride", a declarat Ford într-un comunicat transmis către Reuters.

Ford a subliniat că va monitoriza îndeaproape situația și va face ajustări în funcție de necesități.

Cererea pentru mașini hibride a crescut în ultimii ani, ceea ce a determinat producătorii auto să-și reducă investițiile în vehicule electrice (EV). De asemenea, lipsa infrastructurii de încărcare în Europa a influențat cererea.

Odată cu încetinirea vânzărilor de vehicule electrice (EV) pe piața din SUA, Ford a anunțat luna trecută că amână producția noilor camionete electrice și a unui nou SUV mare, care era planificată să înceapă în 2026, dar a extins gama de mașini hibride.

Compania cu sediul în Dearborn, Michigan, a confirmat că camioneta electrică mult așteptată, care va fi construită la noua fabrică din Tennessee, va fi amânată cu un an, până în 2026, iar SUV-ul cu trei rânduri de scaune va fi amânat cu doi ani, până în 2027, la uzina din Oakville, Ontario, lângă Toronto.

Directorul general al Ford, Jim Farley, a declarat în februarie că producătorul auto își reevaluează strategia privind vehiculele electrice pentru a concura cu rivalii din China, deschizând calea spre colaborări cu alte companii auto pentru a reduce costurile cu bateriile EV.

BYD și alți producători de vehicule electrice cu prețuri mici din China reprezintă acum una dintre cele mai mari provocări pentru afacerile globale ale Ford, a afirmat Farley, la o conferință găzduită de Wolfe Research.

"În absența unei competiții echitabile și corecte cu chinezii pe plan global, 20% - 30% din veniturile tale sunt în pericol în următorii ani", a avertizat Farley.

Producătorii auto americani sunt sub presiunea companiilor chineze care produc vehicule electrice cu prețuri mici și le exportă masiv către Europa, America Latină și Asia de Sud-Est.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

NVIDIA nu are motive să dezamăgească piața

Bursa de la New York așteaptă ca NVIDIA să prezinte...

Gazprom, somată să nu mai arunce banii pe fereastră

Guvernul Rusiei a emis o hotărâre în acest sens. 

Grecia cere UE ”mai multă transparență” pentru consumatori

Premierul grec Kyriakos Mitsotakis a cerut, într-o...

Gigantul saudit Aramco pariază pe computerul cuantic

Iar în acest scop a ales o tânără companie franceză,...

ChatGPT își pierde vocea. Acuzații grave la adresa companiei

ChatGPT trebuie să renunțe la una dintre vocile pe care...

Motivele scumpirii locuințelor, explicate de experți

Prețurile locuințelor din România continuă să crească la...

ANAT semnalează lipsa fondurilor pentru IMM-urile din turism

ANAT și patronatele din turism solicită suplimentarea...

Tendinţe pe piaţa criptomonedelor. Analiză

Aprilie a fost o lună dificilă pentru piața...


pixel