Bursa de la București închide pe verde: Creșteri solide pe aproape toți indicii
Bursa de la Bucureşti a închis...
Ford Motor reevaluează strategia sa pentru piața europeană, luând în considerare să ofere mașini hibride și alimentate cu gaz și după 2030, o schimbare față de planul inițial de a vinde doar vehicule complet electrice (EV), conform anunțului făcut joi de producătorul auto american, citat de Reuters.
În 2021, compania și-a prezentat planurile pentru o gamă de vehicule complet electrice în Europa până la finalul deceniului.
"Având în vedere încetinirea adoptării vehiculelor electrice în Europa, credem că este necesar să oferim clienților și după 2030 opțiuni de vehicule alimentate cu motoare cu combustie internă (ICE) și mașini hibride", a declarat Ford într-un comunicat transmis către Reuters.
Ford a subliniat că va monitoriza îndeaproape situația și va face ajustări în funcție de necesități.
Cererea pentru mașini hibride a crescut în ultimii ani, ceea ce a determinat producătorii auto să-și reducă investițiile în vehicule electrice (EV). De asemenea, lipsa infrastructurii de încărcare în Europa a influențat cererea.
Odată cu încetinirea vânzărilor de vehicule electrice (EV) pe piața din SUA, Ford a anunțat luna trecută că amână producția noilor camionete electrice și a unui nou SUV mare, care era planificată să înceapă în 2026, dar a extins gama de mașini hibride.
Compania cu sediul în Dearborn, Michigan, a confirmat că camioneta electrică mult așteptată, care va fi construită la noua fabrică din Tennessee, va fi amânată cu un an, până în 2026, iar SUV-ul cu trei rânduri de scaune va fi amânat cu doi ani, până în 2027, la uzina din Oakville, Ontario, lângă Toronto.
Directorul general al Ford, Jim Farley, a declarat în februarie că producătorul auto își reevaluează strategia privind vehiculele electrice pentru a concura cu rivalii din China, deschizând calea spre colaborări cu alte companii auto pentru a reduce costurile cu bateriile EV.
BYD și alți producători de vehicule electrice cu prețuri mici din China reprezintă acum una dintre cele mai mari provocări pentru afacerile globale ale Ford, a afirmat Farley, la o conferință găzduită de Wolfe Research.
"În absența unei competiții echitabile și corecte cu chinezii pe plan global, 20% - 30% din veniturile tale sunt în pericol în următorii ani", a avertizat Farley.
Producătorii auto americani sunt sub presiunea companiilor chineze care produc vehicule electrice cu prețuri mici și le exportă masiv către Europa, America Latină și Asia de Sud-Est.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la Bucureşti a închis...
Leul s-a apreciat joi în raport...
România a înregistrat cel mai...
Apartamente noi mai ieftine în...
Trei din patru români care își...
Conform raportărilor...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
Ministerul Agriculturii mizează...
Maersk ridică prognoza de profit pe fondul rezilienței...
Apel ANAF pentru o conformare...
Cifra de afaceri din comerţul...
Washingtonul deschide ușa...
Impactul platformelor non-UE:...
Curs valutar BNR, 6 august...
De la datele economice la rezultatele financiare ale...
- Firmele cu afaceri peste un...
Sistemul Național de Import –...
Sicriul cu trupul neînsufleţit...
OpenAI ar putea ajunge la o...