Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Ford Motor reevaluează strategia sa pentru piața europeană, luând în considerare să ofere mașini hibride și alimentate cu gaz și după 2030, o schimbare față de planul inițial de a vinde doar vehicule complet electrice (EV), conform anunțului făcut joi de producătorul auto american, citat de Reuters.
În 2021, compania și-a prezentat planurile pentru o gamă de vehicule complet electrice în Europa până la finalul deceniului.
"Având în vedere încetinirea adoptării vehiculelor electrice în Europa, credem că este necesar să oferim clienților și după 2030 opțiuni de vehicule alimentate cu motoare cu combustie internă (ICE) și mașini hibride", a declarat Ford într-un comunicat transmis către Reuters.
Ford a subliniat că va monitoriza îndeaproape situația și va face ajustări în funcție de necesități.
Cererea pentru mașini hibride a crescut în ultimii ani, ceea ce a determinat producătorii auto să-și reducă investițiile în vehicule electrice (EV). De asemenea, lipsa infrastructurii de încărcare în Europa a influențat cererea.
Odată cu încetinirea vânzărilor de vehicule electrice (EV) pe piața din SUA, Ford a anunțat luna trecută că amână producția noilor camionete electrice și a unui nou SUV mare, care era planificată să înceapă în 2026, dar a extins gama de mașini hibride.
Compania cu sediul în Dearborn, Michigan, a confirmat că camioneta electrică mult așteptată, care va fi construită la noua fabrică din Tennessee, va fi amânată cu un an, până în 2026, iar SUV-ul cu trei rânduri de scaune va fi amânat cu doi ani, până în 2027, la uzina din Oakville, Ontario, lângă Toronto.
Directorul general al Ford, Jim Farley, a declarat în februarie că producătorul auto își reevaluează strategia privind vehiculele electrice pentru a concura cu rivalii din China, deschizând calea spre colaborări cu alte companii auto pentru a reduce costurile cu bateriile EV.
BYD și alți producători de vehicule electrice cu prețuri mici din China reprezintă acum una dintre cele mai mari provocări pentru afacerile globale ale Ford, a afirmat Farley, la o conferință găzduită de Wolfe Research.
"În absența unei competiții echitabile și corecte cu chinezii pe plan global, 20% - 30% din veniturile tale sunt în pericol în următorii ani", a avertizat Farley.
Producătorii auto americani sunt sub presiunea companiilor chineze care produc vehicule electrice cu prețuri mici și le exportă masiv către Europa, America Latină și Asia de Sud-Est.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...