Diagnostic dur pentru Portul Constanța: Performanță sub potențial, lipsa investițiilor, management fără obiective
”Se lucrează intens și la drumul expres Galați-Brăila, Brăila-Galați, cum vreți să îi spuneți, se lucrează intens și este o minunăție, cred că este cel mai mare proiect de infrastructură din țară, în momentul de față, Podul peste Dunăre”, a spus invitatul emisiunii ”La Sud prin Sud Est”.
Continuând, el a preciza că, ”în luna ianuarie am semnat un document foarte important care va lega Galați, Brăila, Slobozia, Drajna, Chiciu, avem în plan și este deja aprobat de Comisia Europeană drumul extrem Galați-Brăila-Buzău. Ne dorim foarte mult să legăm acest drum expres de autostrada Moldovei, de care vrem să ne legăm, de asemenea, prin drumul expres Galați-Brăila-Focșani.
Toate aceste proiecte de infrastructură nu fac decât să dezvolte zona și vom lăsa documente semnate, pentru ca nimeni să nu renunțe la ele, astfel încât ultimele porturi maritime la Dunăre, Galați și Brăila să dobândească o dezvoltare deosebită.
Noi, brăilenii și gălățenii ne-am axat, până acum, pe infrastructura rutieră județeană, infrastructura de sănătate, am investit foarte mulți bani în multe proiect. Brăila are, spre exemplu, 605 kilometri de drum jedețean, din care peste 500 reabilitați în cinci ani, avem proiecte europene în derulare în momentul de față, anul acesta mai avem bani pentru întreținerea a încă 57 de kilometri cu covor asfaltic. Pe sănătate, mâine o să semnăm un document de 8 milioane de euro pentru un corp important al Spitalului județean. Anul trecut am investit zeci de milioane de euro în echipamente medicale. Avem la Galați o Facultate de Medicină și intrăm într-o colaborare extinsă pentru pregătirea cadrelor.
Știam că puteam face lucruri bune numai lucrând împreună și iată că am reușit. Pentru că este o regiune foarte importantă pentru România, o regiune care a fost oarecum uitată pentru mari proiecte de infrastructură, toată lumea ducându-se către vest. Nu mai vrem lucrul acesta. Am pus noi mâna pe hățuri și nu mai lăsăm pe nimeni. Mergem noi înainte”, a declarat Chiriac.
Citește și Francisk Chiriac: Vrem un tren monorail care să lege Brăila de Galați
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cultura de cireșe în România...
Invazia declanșată de Putin în Ucraina a provocat recent...
O veste bună vine de la...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a închis în scădere...
ELCEN îşi propune să construiască un cartier la CET...
Confederația Operatorilor și...
Banca Națională a României a...
Este o veste bună și, totodată,...
Este vorba despre indiu, cel mai moale metal, care nu...
Normalul se împletește cu...
Un avion cargo Boeing al...
Constructorul auto japonez...
După un an și jumătate fără niciun anunț pe iPad-uri,...
Compania israeliană BlueBird Aero Systems, care...
AstraZeneca își retrage...
Pe măsură ce entuziasmul legat...
Este foarte posibil ca, pe...
A fost aprobată o nouă OUG care...
Concret, este vorba despre un instrument nou al celor de...
În anumite situații legea prevede că nu proprietarii...
Autoritatea de Supraveghere...
Un start-up britanic, Wayve, a...
Amazon va investi aproape 9...
Statele Unite au revocat...
Marea Britanie investește...