Funcția de RUGĂCIUNI. Facebook pregătește terenul pentru CREDINCIOȘI

Autor: Ciprian Dumitrache
Data publicării:
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
Facebook intră pe piața rugăciunilor, compania făcându-și calculele că există un potențial ridicat pe segmentul comunităților religioase.

În ultimele săptămâni, compania a introdus o nouă funcție, cea de rugăciune. Facebook vede credincioșii ca fiind o comunitate vitală, care va stimula și mai mult răspândirea celei mai mari platforme de socializare din lume. Încă din 2017,  Mark Zuckerberg a preconizat că bisericile vor reprezenta o direcție importantă pentru politica companiei, fiind creată chiar și o echipă axată pe „parteneriate pentru credințe”.

Noul produs pentru rugăciuni a fost lansat după ce s-a observat o creștere a numărului de persoane care, își ofereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Nona Jones, șeful echipei Facebook „parteneriate pentru credințe”, care este și pastor în Florida.

Citește și: Calendar ortodox 24 iulie 2021. Ce Sfânt sărbătorim

La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.

Potrivit Reuters, instrumentul de rugăciuni funcționează în felul următor: o persoană solicită rugăciuni altor membri, iar utilizatorii pot răspunde făcând click pe butonul "M-am rugat" ("I prayed") și iar numele fiecăruia apare dedesubt. Utilizatorii ar putea alege să fie anunțați cu un memento să se roage din nou și a doua zi.

„Odată ce a fost postată o cerere de rugăciune, membrii grupului pot alege să indice că s-au rugat, să reacționeze, să lase un comentariu sau să trimită un mesaj privat", a spus purtătorul de cuvânt al Facebook. „În timpul pandemiei COVID-19, am văzut multe comunități religioase (de credință) care folosesc serviciile noastre pentru a se interconecta, așa că începem să explorăm noi instrumente care să sprijine aceste inițiative", a mai declarat reprezentatul Facebook, citat de USAtoday.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Panouri fotovoltaice / Foto: Freepik
Abbas Araghchi / Foto: AIEA / Flickr
Alimente / sursa foto: Freepik.com
Freepik.com
Pexels.com
Petrolişti sondori
Canicula
Freepik.com
Berlin / Foto: Freepik
Freepik.com
Ilie Bolojan / Foto: gov.ro
Ca să nu mai facem economie la curent
London Metal Exchange / Foto: LME
BVB / FOTO: Pagina de Facebook a BVB

BVB încheie săptămâna în creștere pe majoritatea indicilor

BVB încheie săptămâna în creștere pe majoritatea...

Deficit bugetar / Foto: DCBusiness

O companie de brokeraj iese de pe piaţă. Decizia ASF

ASF a aprobat, la cerere, retragerea autorizației de...

Ilie Bolojan / Foto: gov.ro
Schimb valutar / Foto: Pexels
Tichet pentru energie
Foto: Pexels
Subvenţii APIA 2022. Veşti bune pentru fermieri
Muncitori într-o fabrică de confecții / Foto: Ministerul Muncii
Ilie Bolojan
O femeie la cumpărături / Foto: Freepik
Freepik.com
Adrian Negrescu

pixel