Funcția de RUGĂCIUNI. Facebook pregătește terenul pentru CREDINCIOȘI
Autor: Ciprian Dumitrache | 31 iul, 16:18
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
Facebook intră pe piața rugăciunilor, compania făcându-și calculele că există un potențial ridicat pe segmentul comunităților religioase.

În ultimele săptămâni, compania a introdus o nouă funcție, cea de rugăciune. Facebook vede credincioșii ca fiind o comunitate vitală, care va stimula și mai mult răspândirea celei mai mari platforme de socializare din lume. Încă din 2017,  Mark Zuckerberg a preconizat că bisericile vor reprezenta o direcție importantă pentru politica companiei, fiind creată chiar și o echipă axată pe „parteneriate pentru credințe”.

Noul produs pentru rugăciuni a fost lansat după ce s-a observat o creștere a numărului de persoane care, își ofereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Nona Jones, șeful echipei Facebook „parteneriate pentru credințe”, care este și pastor în Florida.

Citește și: Calendar ortodox 24 iulie 2021. Ce Sfânt sărbătorim

La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.

G Ad:

Potrivit Reuters, instrumentul de rugăciuni funcționează în felul următor: o persoană solicită rugăciuni altor membri, iar utilizatorii pot răspunde făcând click pe butonul "M-am rugat" ("I prayed") și iar numele fiecăruia apare dedesubt. Utilizatorii ar putea alege să fie anunțați cu un memento să se roage din nou și a doua zi.

„Odată ce a fost postată o cerere de rugăciune, membrii grupului pot alege să indice că s-au rugat, să reacționeze, să lase un comentariu sau să trimită un mesaj privat", a spus purtătorul de cuvânt al Facebook. „În timpul pandemiei COVID-19, am văzut multe comunități religioase (de credință) care folosesc serviciile noastre pentru a se interconecta, așa că începem să explorăm noi instrumente care să sprijine aceste inițiative", a mai declarat reprezentatul Facebook, citat de USAtoday.

 

Ştiri Recomandate

Dai MEDITAȚII? TREBUIE să ȘTII acest lucru

Agenția Națională de Administrare Fiscală atenționează,...

Șeful CFR Călători a demisionat. Cum explică gestul

Directorul general al CFR Călători, Ovidiu Vizante, a...

BNR: ”Ne dorim o creştere sănătoasă şi nu exuberantă”

Creditele acordate de sistemul bancar companiilor cu...

Inelul inteligent, viitorul plăților contactless

Pandemia face ca majoritatea comercianților să caute...

Loto. Numerele norocoase de azi. Verifică dacă ai câștigat

Joi, 16 septembrie, au avut loc noi trageri Loto 6/49,...

COVID-19. De ce Delta îmbolnăvește mai mulți copii

Cazurile de COVID-19 în rândul copiilor sunt în creștere...

Crossuri parteneri
Crossuri parteneri
DCMedical.ro
DCMedical.ro
DefenseRomania.ro
DefenseRomania.ro
StiriDiaspora.ro
StiriDiaspora.ro
DCNews.ro
DCNews.ro
Spectacola.ro
Spectacola.ro