Funcția de RUGĂCIUNI. Facebook pregătește terenul pentru CREDINCIOȘI

Autor: Ciprian Dumitrache
Data publicării:
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
Facebook intră pe piața rugăciunilor, compania făcându-și calculele că există un potențial ridicat pe segmentul comunităților religioase.

În ultimele săptămâni, compania a introdus o nouă funcție, cea de rugăciune. Facebook vede credincioșii ca fiind o comunitate vitală, care va stimula și mai mult răspândirea celei mai mari platforme de socializare din lume. Încă din 2017,  Mark Zuckerberg a preconizat că bisericile vor reprezenta o direcție importantă pentru politica companiei, fiind creată chiar și o echipă axată pe „parteneriate pentru credințe”.

Noul produs pentru rugăciuni a fost lansat după ce s-a observat o creștere a numărului de persoane care, își ofereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Nona Jones, șeful echipei Facebook „parteneriate pentru credințe”, care este și pastor în Florida.

Citește și: Calendar ortodox 24 iulie 2021. Ce Sfânt sărbătorim

La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.

Potrivit Reuters, instrumentul de rugăciuni funcționează în felul următor: o persoană solicită rugăciuni altor membri, iar utilizatorii pot răspunde făcând click pe butonul "M-am rugat" ("I prayed") și iar numele fiecăruia apare dedesubt. Utilizatorii ar putea alege să fie anunțați cu un memento să se roage din nou și a doua zi.

„Odată ce a fost postată o cerere de rugăciune, membrii grupului pot alege să indice că s-au rugat, să reacționeze, să lase un comentariu sau să trimită un mesaj privat", a spus purtătorul de cuvânt al Facebook. „În timpul pandemiei COVID-19, am văzut multe comunități religioase (de credință) care folosesc serviciile noastre pentru a se interconecta, așa că începem să explorăm noi instrumente care să sprijine aceste inițiative", a mai declarat reprezentatul Facebook, citat de USAtoday.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Oameni pe stradă
Ispectori ai ANAF și Vamei
Nave petroliere / Foto: Freepik
Oameni de afaceri / Foto: Freepik
Mină de suprafață / Foto: Pexels
Foto: Mihai Ciobanu
Adrian Negrescu
Petroliști venezueleni / Foto: PDVSA
Donald Trump
Servere / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
Foto: Oana Pavelescu
Stâlpi de înaltă tensiune / Foto: Freepik
Dosare ANAF. Freepik.com
Elon Musk / Foto: Gage Skidmore / Flickr
Benzinărie Lukoil

Un jucător saudit intră în cursa pentru activele Lukoil

Compania saudită Midad Energy a devenit unul dintre...

Inspector antifraudă, ANAF
Vânzare online / Foto: Freepik
Kaufland. Foto: Mihai Ciobanu

Programul magazinelor Kaufland de Crăciun și de Revelion

Kaufland România anunță programul de funcționare al...

Investiții / Foto: Freepik
TVA / Foto: DCBusiness
Documente
Volodimir Zelenski și Donald Trump / Foto: Reuters / Kevin Lamarque
Delegațiile din Ucraina și SUA
REMAT
Uzină Ford / Foto: Flickr

Ford pune frână producţiei de vehicule electrice

Ford reduce drastic gama de vehicule electrice.


pixel