Funcția de RUGĂCIUNI. Facebook pregătește terenul pentru CREDINCIOȘI
Autor: Ciprian Dumitrache
Data publicării:
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.
Facebook intră pe piața rugăciunilor, compania făcându-și calculele că există un potențial ridicat pe segmentul comunităților religioase.

În ultimele săptămâni, compania a introdus o nouă funcție, cea de rugăciune. Facebook vede credincioșii ca fiind o comunitate vitală, care va stimula și mai mult răspândirea celei mai mari platforme de socializare din lume. Încă din 2017,  Mark Zuckerberg a preconizat că bisericile vor reprezenta o direcție importantă pentru politica companiei, fiind creată chiar și o echipă axată pe „parteneriate pentru credințe”.

Noul produs pentru rugăciuni a fost lansat după ce s-a observat o creștere a numărului de persoane care, își ofereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Nona Jones, șeful echipei Facebook „parteneriate pentru credințe”, care este și pastor în Florida.

Citește și: Calendar ortodox 24 iulie 2021. Ce Sfânt sărbătorim

La sfârșitul lunii mai, compania deținută de Zuckerberg a operaționalizat instrumentul de rugăciune, care este acum accesibil doar pentru grupurile de Facebook din SUA.

Potrivit Reuters, instrumentul de rugăciuni funcționează în felul următor: o persoană solicită rugăciuni altor membri, iar utilizatorii pot răspunde făcând click pe butonul "M-am rugat" ("I prayed") și iar numele fiecăruia apare dedesubt. Utilizatorii ar putea alege să fie anunțați cu un memento să se roage din nou și a doua zi.

„Odată ce a fost postată o cerere de rugăciune, membrii grupului pot alege să indice că s-au rugat, să reacționeze, să lase un comentariu sau să trimită un mesaj privat", a spus purtătorul de cuvânt al Facebook. „În timpul pandemiei COVID-19, am văzut multe comunități religioase (de credință) care folosesc serviciile noastre pentru a se interconecta, așa că începem să explorăm noi instrumente care să sprijine aceste inițiative", a mai declarat reprezentatul Facebook, citat de USAtoday.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Valoarea acordului Aramco - FIFA, pusă la secret

FIFA a anunţat acordul global cu Aramco.

Programul magazinelor Carrefour de 1 Mai şi Paşte 2024

Programul magazinelor Carrefour în perioada...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel