Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Sindicatul canadian Unifor a declarat marți că "grevă este suspendată pentru a permite membrilor să voteze asupra acordului provizoriu", conform CNBC.
Unifor a inițiat o grevă națională după ce părțile nu au reușit să ajungă la un acord până la termenul limită de luni, ora 23:59. Greva a afectat pentru scurt timp o uzină de asamblare care produce camioanele Chevrolet Silverado, producția unor motoare V6 și V8 folosite la o varietate de vehicule, o unitate de ștanțare și un centru de distribuție de piese.
"Când s-a confruntat cu închiderea acestor facilități cheie, General Motors nu a avut de ales decât să accepte propunerea noastră", a declarat președintele Unifor, Lana Payne, într-un comunicat.
Uzina canadiană de motoare și-a arătat preocuparea pentru producătorul auto, GM, care se confruntă, de asemenea, cu greve în SUA ale sindicatului United Auto Workers. Fabrica General Motors din Canada produce motoare pentru camionete și SUV-uri, printre alte vehicule.
Unifor a declarat că acordul provizoriu cu GM urmează unui acord ratificat încheiat luna trecută cu Ford Motor. Acordul, care acoperă peste 5.600 de lucrători de la fabricile Ford din Canada, a fost ratificat de 54% dintre lucrătorii care au votat.
Sindicatul a declarat că acordul GM pe trei ani - la fel ca și acordul cu Ford - include creșteri salariale de până la 25%, reactivarea unei indemnizații de cost al vieții pentru a lupta împotriva inflației și o progresie încât lucrătorii să ajungă la salariul maxim, printre alte beneficii noi.
Înainte de ziua de marți, GM și Unifor au fost în dezacord în ceea ce privește transformarea lucrătorilor temporari în angajați permanenți, finanțarea pensiilor și alte revendicări. Payne a declarat că toți lucrătorii temporari vor deveni angajați permanenți până la sfârșitul acordului de trei ani.
Unifor, care reprezintă 18.000 de lucrători pentru cei trei mari constructori auto din America, Ford, General Motors și Stellantis, a avut o abordare mai tradițională a negocierilor decât omologul său american. Sindicatul canadian negociază cu fiecare producător auto în parte, folosind un acord ca "model" pentru fiecare companie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Guvernul s-a decis în privința...
Rating susţinut de apartenenţa...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
SUA apără acordul propus de...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...
Donald Trump a câștigat...
Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...