Bursa de la București a început săptămâna în scădere: Roșu pe linie
Bursa de la București nu a...
Cheltuielile cu publicitatea online în SUA vor creşte cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce cheltuielile cu publicitatea pentru suporturile tradiţionale vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari. În plus, eMarketer prognozează o creştere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 şi 2021, faţă de o scădere de 4% pentru suporturile tradiţionale (afişaj, presă, televiziune, radio).
"Tranziţia treptată a atenţiei consumatorilor spre platformele digitale a ajuns la un punct de inflexiune pentru advertiseri, forţându-i să se îndrepte spre digital", a declarat directorul de prognoze de la eMarketer, Monica Peart.
În 2021 cheltuielile cu publicitatea online vor reprezenta două treimi (62%) din bugetele publicitare.
Amazon câștigă teren în sectorul publicităţii. Astfel, în 2019, Amazon ar urma să revendice 8,8% din cheltuielile cu publicitatea pe suport digital în SUA, faţă de doar 1,5% în 2016. Progresia Amazon se va face, la fel ca şi în anii precedenţi, în detrimentul Google, care ar pierde un punct din cota de piaţă până la 37,2%, a Microsoft şi a Verizon (care controlează în special Yahoo).
Citește și: Amendă uriașă pentru Google. A încălcat Regulamentul GDPR
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Comerţul online ia amploare în Germania.
O situația similară s-a înregistrat și în luna mai, când...
Evoluția pieței carburanților este, oarecum,...
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...
Analistul economic Adrian...
Grupaj de știri.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...