Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Acordul dintre cei doi membri ai Middle Corridor - Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică se aliniază obiectivului asociației de a spori cooperarea și de a intensifica fluxul de mărfuri de-a lungul rutei.
NMSC Kazmortransflot LLP, operatorul naval de stat al Republicii Kazahstan, deține cea mai mare și mai modernă flotă din Marea Caspică – nave cisternă, remorchere, precum și nave pentru transportul încărcăturilor voluminoase și barje pentru diverse transporturi.
Grupul GRAMPET - Grupul Feroviar Român este cel mai mare operator privat de transport feroviar de marfă și logistică din România și Europa Centrală și de Sud-Est și prima companie europeană care s-a alăturat Asociației Middle Corridor - Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică, în septembrie anul trecut.
"Acordul semnat astăzi confirmă angajamentul nostru ferm față de această alianță strategică ce creează o nouă rută între China și Uniunea Europeană", a declarat Gruia Stoica, președintele GRAMPET Group. "În contextul în care sărbătorim 20 de ani de pionierat și performanță în transportul feroviar de marfă și logistică din Europa de Sud-Est, continuăm dezvoltarea rețelei pe piața europeană, urmărind în același timp noi oportunități alături de partenerii noştri din Asia".
Sorin Chinde, Vice Președintele Diviziei de Transport, adaugă: „Există numeroase sinergii și oportunități între cele două porturi, având în vedere amplasarea lor strategică pe ruta principalelor proiecte de infrastructură de transport, precum și potențialul de dezvoltare pe termen lung".
Portul Batumi are o capacitate de 18 milioane de tone pe an, 5 terminale și 11 dane. Investițiile în dezvoltarea portului au însumat 48 de milioane USD în ultimii 10 ani.
Portul Constanța are o capacitate de manipulare de peste 100 de milioane de tone pe an și 156 de dane, în timp ce investițiile au atins un nivel record în ultimii ani și alte proiecte cu o valoare totală de 1 miliard de euro au fost anunțate recent.
Cu un obiectiv declarat de a conecta Oceanul Atlantic prin Marea Nordului, spre Pacific, prin Marea Chinei de Sud, Grupul GRAMPET este unul dintre principalele motoare pentru dezvoltarea coridoarelor de transport care leagă Europa și Asia.
Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Român este conceput strategic pentru a acoperi întregul lanț de soluții și produse de transport feroviar, oferind astfel clienților o experiență integrată la cel mai înalt nivel de competență: transportul feroviar de marfă, construirea, repararea și modernizarea materialului rulant, producția de piese de schimb, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum și soluții IT inovatoare pentru operatorii feroviari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...