Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
În acest fel, IKEA vrea să ajungă la mai mulţi cumpărători într-o ţară unde consumatorii preferă platformele online multi-brand şi intervine într-un moment în care China se confruntă cu o epidemie de coronavirus care a obligat grupul suedez să îşi închidă, temporar, toate cele 30 de magazine din această ţară.
IKEA a precizat că propriul său magazin virtual de pe platforma Tmall, care iniţial va funcţiona ca un test pe şase luni în provinciile de pe coasta de est Jiangsu, Zhejiang şi Anhui, precum şi în oraşul Shanghai, este un canal suplimentar pe lângă propriile sale magazine fizice, magazine online şi aplicaţia de cumpărături.
Plătești cât poți pentru o locuință construită de Ikea, în Marea Britanie
"Considerăm că aceasta este o bună oportunitate pentru a deveni mai accesibili pentru mai mulţi chinezi. Vrem să testăm să vedem care va fi impactul asupra brandului nostru, asupra infrastructurii şi magazinelor noastre", a declarat Tolga Oncu, director de retail la Ingka, compania care deţine majoritatea magazinelor IKEA din întreaga lume.
Acest experiment este o nouă încercarea a grupului suedez de a se adapta la modificarea obiceiurilor de cumpărare, în contextul în care în urmă cu un deceniu IKEA se baza în exclusivitate pe reţeaua sa de magazine de mari dimensiuni amplasate în afara oraşelor. Pentru a deveni mai accesibil, în ultimii ani IKEA a investit semnificativ pentru extinderea ofertei online şi a noilor canale de vânzări. În prezent, grupul are o aplicaţie de cumpărături şi formate de magazine mai mici dar amplasate în centrul oraşelor.
Dacă testele se vor dovedi un succes, IKEA intenţionează să extindă magazinul său virtual de pe platforma Tmall şi în alte părţi ale Chinei. Însă, în prezent, nu există intenţia de a vinde produse prin intermediar pe alte pieţe, a precizat Jon Abrahamsson Ring, viitorul CEO la compania Inter IKEA. "Pe alte pieţe sunt alte condiţii. În consecinţă nu credem că acesta este punctul de pornire pentru a lansare completă sau un angajament total pentru acest tip de canal", a spus Abrahamsson Ring.
IKEA consideră China o piaţă cheie pentru creştere. Magazinul său virtual de pe platforma Tmall va oferi aproximativ 3.800 din cele 9.500 produse IKEA precum şi serviciile disponibile pe propriile canale de vânzări, precum livrare şi asamblare. IKEA are 30 de magazine mari plus trei alte magazine în China,însă acestea au fost închise la data de 30 ianuarie din cauza epidemiei de coronavirus care a închis o mare parte din China şi a stimulat livrările la domiciliu pe măsură ce oamenii în carantină petrec mult mai mult timp acasă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...