Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
”Știm că în această direcție se fac pași și sperăm că vor fi pași importanți cu privire la reglementarea acestor probleme legate de creșterea prețurilor, însă nu credem că formulele care există, cel puțin acum, sunt suficiente sau, altfel spus, nu sunt de natură să acopere toate costurile pe care un constructor, un antreprenor le suportă în cadrul unui proiect.
Spunea mai devreme și domnul ministru Drulă despre acea formulă polinomială care este, într-adevăr, cea mai bună dintre cele care există, dar chiar și acea formulă nu acoperă toate costurile. Să mă explic: În principal, acea formulă se referă la materialele de construcție. Acum înțeleg că se dorește să găsim niște formule care să acopere și partea de manoperă, și partea de utilaj, partea de transport, care sunt componentele ale costului unui proiect, ce depind de prețurile la motorină, de benzină, de foarte mulți factori și pe care toate ordonanțele adoptate până acum nu ne permite să recunperăm aceste costuri”, a spus Marius Dejescu.
Citește și Bani pentru infrastructură. Ioan Boloș: ”Am fi de-a dreptul caraghioși”
Invitatul Elenei Cristian, analist DC Business a fost întrebat dacă antreprenorii au fost invitați la discuții, dacă li s-a cerut părerea, având în vedere că și acum există în plenul Senatului o Ordonanță care dă, din nou, mai multe drepturi beneficiarului, în cazul de față CNAIR, și mai puține celor care muncesc în teren. ”În ultima perioadă, la ultimele Ordonanțe care încearcă să reglementeze această parte de prețuri, am fost, într-adevăr, informați și ni s-au cerut niște puncte de vedere, pe care le-am trimis în scris și cam atât”, a spus directorul general al TRAMECO SA. El a precizat că respectivele puncte de vedere ”nu s-au regăsit în actele normative așa cum ne-am dorit noi”.
În opinia omului de afaceri, ”poate cea mai importată problemă pe care am constatat-o în experiența noastră este calitatea documentației pentru marile proiecte și nu numai. Sunt situații în care toate studiile de fazabilitate, proiecte tehnice, și așa mai departe, sunt făcute cu foarte mulți ani înainte și mai mult decât atât, sunt făcute din birou.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...