Noi modificări şi completări ale Codului fiscal, decise joi de Guvern
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ - Ordonanţă de urgenţă pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 173/2022 privind stabilirea unor măsuri necesare pentru îndeplinirea jaloanelor şi ţintelor din Planul naţional de redresare şi rezilienţă aferente componentei 3 - Managementul deşeurilor, componentei 10 - Fondul local, componentei 11- Turism şi cultură, componentei 12 - Sănătate, componentei 14 - Buna guvernanţă şi componentei 15 - Educaţie, precum şi pentru completarea unor acte normative.
Prin proiectul de act normativ se propune reglementarea unor aspecte pentru implementarea proiectelor din cadrul componentei 15 - Educaţie - Investiţia 1 din Planul naţional de redresare şi rezilienţă, urmare a monitorizării implementării proiectelor, în vederea evitării unor blocaje referitoare la fluxul financiar, prin eliminarea prevederilor reglementate în cadrul articolului 7, alineatele (4^1), (4^2), (4^3) şi (4^4) din OUG nr. 173/2022, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin modificarea art.8 şi art.12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 173/2022, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv corelarea celor două articole şi armonizarea cu prevederile contractuale, în sensul clarificării surselor de finanţare disponibile pentru finalizarea şi îndeplinirea ţintelor asumate.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune în termen de 10 zile de la publicarea anunţului:
- prin formularul online disponibil accesând: Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare;
ca mesaj în format electronic la adresa de e-mail: [email protected];
- prin poştă, pe adresa Bulevardul Libertăţii, nr. 16, Latura Nord, sector 5, Bucureşti, cod poştal 050706;
la sediul instituţiei, la Registratură, intrarea se face prin Strada Apolodor nr. 17, sector 5, Bucureşti, cod poştal 050706, între orele 08:30-17:00 (luni-joi) şi între orele 08:30-14:30 (vineri).
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare primite vor fi publicate, putând fi vizualizate în cadrul Registrului pentru consemnarea şi analizarea propunerilor, sugestiilor, opiniilor cu valoare de recomandare primite. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică în termen de 10 zile de la publicarea anunţului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...
Inflaţia anuală este prognozată...
Bursa de Valori Bucureşti a deschis pe verde şedinţa de...
Urmăriți o nouă ediție a...
Este un semnal de alarmă tras...
Abilitatea de a identifica...
Pentru greci, performanța...
Se alocă banii pentru...
Curs valutar BNR, 20 noiembrie...
Decizia vine în contextul unor...
Decizia afectează în mod direct aproximativ 4.000 de...
Banca Europeană de Investiții (BEI) a anunțat acordarea...
Dumitru Chisăliță, președintele...
Neliniștea geopolitică...
Marele sindicat german nu...