Efectele măsurilor fiscale. România, mai puţin atractivă pentru investitori - Analiză
Măsurile fiscale luate în regim...
Producătorul finlandez de echipamente 5G Nokia Oyj și-a reproiectat logo-ul pentru ca oamenii să nu-l mai asocieze cu telefoanele mobile - o activitate pe care a părăsit-o în urmă cu aproape un deceniu.
Modernizarea mărcii, anunțată duminică, vine alături de un set de noi piloni strategici meniți să permită o creștere mai rapidă pe măsură ce lumea adoptă tot mai mult tehnologiile mobile de generația a cincea.
"În mintea celor mai mulți oameni, suntem încă o marcă de succes de telefoane mobile, dar nu despre asta este vorba la Nokia", a declarat duminică directorul executiv Pekka Lundmark într-un interviu înaintea Mobile World Congress de la Barcelona. "Vrem să lansăm un nou brand care se concentrează foarte mult pe rețele și pe digitalizarea industrială, ceea ce este un lucru complet diferit de telefoanele mobile tradiționale."
Telefoanele marca Nokia sunt vândute în continuare de HMD Global Oy. HMD a obținut licența după ce Microsoft Corp, care a cumpărat afacerea în 2014, a încetat să mai folosească numele.
Lundmark a mai spus că Nokia se va concentra pe adăugarea de cote de piață în afacerea companiei care deservește furnizorii de servicii wireless cu echipamente de rețea. Nokia are acum "muniția și instrumentele" necesare pentru a prelua cote de piață fără a sacrifica marjele, a spus el. Acest lucru a fost ajutat de restricțiile impuse rivalului chinez, Huawei Technologies Co. după ce o serie de guverne europene au blocat compania să vândă componente pentru rețelele 5G.
Nokia dorește, de asemenea, să accelereze creșterea în activitatea sa de vânzare de rețele 5G private către companii. Afacerea pentru întreprinderi a atins anul trecut o cotă de 8% din cifra de afaceri a Nokia, iar următoarea țintă este de a împinge afacerea "spre un teritoriu cu două cifre", în principal prin creștere organică și achiziții mai mici, a declarat directorul general.
Cu toate acestea, Nokia a exclus posibilitatea de a lua calea principalului său concurent, Ericsson AB, a cărui achiziție a Vonage Holdings Corp. în valoare de 6,2 miliarde de dolari a fost declanșată de un obiectiv similar de creștere pe partea de întreprinderi.
Nokia a redobândit recent ratingul BBB-, cu grad de investiție, de la S&P Global Ratings, punând capăt unei perioade de peste zece ani în care se afla în teritoriul junk. Cu toate acestea, Lundmark consideră că mai sunt multe de făcut, în special în ceea ce privește marjele operaționale ale companiei.
"Nu suntem încă mulțumiți de situația în care ne aflăm", a spus el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Măsurile fiscale luate în regim...
Informaţii importante de la ANAF pentru contribuabili.
Indicele ROBOR la trei luni a scăzut, vineri, la 6,99%.
Proiectele de acte normative...
Randamentele scad după haosul...
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Trump și Putin, discuție fără...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...
Ministerul Transporturilor și...
Giganții industriali europeni...
Analistul economic Petrișor...
Rovinieta se scumpește din...
Vicepremierul Tanczos Barna a...
Curs valutar BNR, 3 iulie 2025.
Preşedintele Cartel Alfa,...
Criza e reală, cifrele nu mai...