Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Compania se confruntă cu dificultăți pe măsură ce concurența în domeniul streaming-ului se intensifică: Acțiunile s-au prăbușit luna trecută după ce Netflix a raportat prima pierdere trimestrială de abonați din mai bine de un deceniu.
Directorul general al Netflix, Reed Hastings, a declarat în aprilie că firma este deschisă la adăugarea de reclame la serviciu, șocând industria media și de publicitate. Hastings a refuzat ani de zile să pună reclame pe platformă.
"Cei care au urmărit Netflix știu că am fost împotriva complexității publicității și un mare fan al simplității abonamentului. Dar, oricât de mult aș fi un fan al acestui lucru, sunt un fan și mai mare al alegerii consumatorilor", a declarat Hastings în cadrul apelului telefonic de luna trecută, după obținerea profitului. "Și a le permite consumatorilor cărora le place să aibă un preț mai mic și care sunt toleranți la publicitate să obțină ceea ce doresc are mult sens".
Hastings a adăugat în aprilie că Netflix (NFLX)încearcă să afle cum să aducă reclame pe platformă "în următorul an sau doi". Dar acest proces pare să se accelereze. Netflix, care a refuzat să comenteze pentru acest articol, încearcă să găsească modalități de a aduce mai mulți bani, de a opri hemoragia de pe Wall Street și de a inversa povestea despre acțiunile sale.
Cu toate acestea, vestea a speriat investitorii, ceea ce a dus la scăderea acțiunilor Netflix cu 1% în urma raportului. Acțiunile fuseseră în creștere înainte de apariția articolului din New York Times.
RuTube, alternativa rusă la YouTube, victimă a celui mai mare atac informatic de la înfiinţarea sa
O altă zonă generatoare de venituri pe care Netflix a explorat-o este posibilitatea de a lua măsuri drastice împotriva schimbului de parole între abonații săi. De asemenea, în nota adresată angajaților se pare că Netflix va începe acest efort de partajare a parolelor în același timp în care dorește să debuteze cu un nivel publicitar.
În martie, compania a declarat că lucrează de un an la modalități de a "permite membrilor care partajează în afara gospodăriei lor să facă acest lucru cu ușurință și în siguranță, plătind în același timp un pic mai mult".
Netflix a raportat în aprilie că are 221 de milioane de abonați, ceea ce îl face lider pe piața de streaming, dar că a pierdut 200.000 de utilizatori în primul trimestru din 2022. Dacă acest lucru nu era suficient de rău, a precizat că se așteaptă să piardă încă două milioane în al doilea trimestru.
Pierderea de abonați și previziunile proaste au determinat investitorii să pună sub semnul întrebării viitoarea creștere a Netflix și chiar a întregii afaceri de streaming.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...