Netflix şi Disney +, în vizor! Apare un nou concurent, Warner Bros Discovery
Autor: Delia Gheață
Data publicării:
Sunt milioane de dolari în joc
Sunt milioane de dolari în joc
Grupul american de telecomunicaţii AT&T a anunţat marţi că se va separa de divizia sa WarnerMedia, după ce anul trecut a ajuns la un acord privind fuziunea operaţiunilor sale din domeniul media cu grupul Discovery, transmite Reuters.

În 2018, gigantul AT&T a cheltuit 85 de miliarde de dolari pentru a prelua grupul american de media Time Warner, principalul acţionar de la Central European Media Enterprises (CME), proprietarul ProTV. După preluare, AT&T a rebotezat Time Warner în WarnerMedia.

În conformitate cu o tranzacţie care ar urma să se finalizeze în al doilea trimestru al acestui an, acţionarii AT&T vor primi 0,24 acţiuni la noua companie de media Warner Bros Discovery pentru fiecare acţiune AT&T pe care o deţin, astfel că la final acţionarii AT&T vor deţine 71% din titlurile Warner Bros Discovery.

"În loc să ţinem cont de volatilitatea de pe piaţă şi să decidem unde să alocăm valoare în procedura de schimb de acţiuni, separarea va permite pieţei să facă ceea ce ştie ea sa facă cel mai bine. Suntem încrezători că ambele titluri vor fi în scurt timp evaluate în funcţie de fundamentele solide şi de perspectivele atractive pe care le reprezintă", a declarat directorul general de la AT&T, John Stankey.

Citește și Mișcări pe piața PHARMA. Doi giganți au pus ochii pe producătorul Sandoz

WarnerMedia controlează CNN, HBO, Cartoon Network, TBS, TNT şi studiourile de film Warner Bros. La rândul său Discovery, susţinut de magnatul televiziunii prin cablu John Malone, controlează reţele precum Eurosport, HGTV, Food Network, TLC şi Animal Planet.

Prin combinarea celor două grupuri media, Warner Bros Discovery va putea concura cu furnizorii de servicii streaming Netflix şi Disney +. La finalul anului trecut, HBO Max, platforma de streaming a gigantului american WarnerMedia, avea 74 de milioane de abonaţi şi urmează ca în data de 8 martie 2022 să se lanseze în 15 ţări europene, inclusiv Polonia, Portugalia şi România, fiind astfel disponibilă în 61 de teritorii din Europa, America de Nord şi de Sud. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Valoarea acordului Aramco - FIFA, pusă la secret

FIFA a anunţat acordul global cu Aramco.

Programul magazinelor Carrefour de 1 Mai şi Paşte 2024

Programul magazinelor Carrefour în perioada...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel